Gå til innhold

Nå går jeg på en smell. Klarer snart ikke mer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg helt i kjelleren nå. Har mest lyst til å bare grine.

Jobben er spennende, men det er et sinnsykt høyt trykk! De forventer noe helt enormt av meg. Har en leder som hersjer med alle og er misslikt til de grader av samtlige. Hun får masse klager og jeg må ta en del av støyten for hennes inkompetanse. Jobben starter kl 0800 og jeg er ferdig kl 1615. Som nok er helt normalt for de fleste. Men for meg blir det et sinnsykt stress for å rekke barnehagen.

Mannen min er i utlandet og vesla på 16 mnd sover dårlig om natten. Jeg står opp 4-5 ganger i løpet av natten for å roe henne ned.

Han satser karriere så jeg tar støyten her hjemme.

På kvelden forventes det at jeg jobber, men da er jeg så sliten at jeg har mest lyst til å bare legge meg.

Er gravid i uke 21,så jeg skal jo tåle dette livet, men jeg klarer det bare ikke.

Skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare dette stort lenger?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du burde ta deg en tur til legen. Ikke for å "sutre" deg til en sykemelding (jeg mener absolutt ikke at du sutrer, men det kan kanskje oppfattes slik når man er sliten og gravid. du skjønner?;), men for å snakke med noen. Kanskje du kan jobbe redusert en stund? Eller få tilrettelegging på jobb slik at du ikke sliter deg helt ut?

Er du organisert? Om sjefen er urimelig og ikke gjør jobben sin så kan en fagforening kanskje hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...