Gå til innhold

ny tråd, blir vanskelig å følge med i det rotet.:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du mulighet til å se på meg også?

Jeg lurer på når jeg kommer til å bli gravid, evt kjønn?

020689

På forhånd tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du se hvilket kjønn jeg får ?

og gjerne hvor mange barn jeg og sambo kommer til å få, om det kommer til å vare.

og vet du når jeg føder ?

j.f 010891

h.f 201091

Skrevet

Hei Marthe!:) (la dette i den andre tråden din tidligere i kveld, men prøver meg her i steden)

f.dato 270584, lurer på når gravid, kjønn og kanskje antall barn:)

prøver meg med pendelen på deg:)

får opp vaginal fødsel, uten lystgass eller epiduaral og at den er over i løpet av "ei vakt" dvs innenfor 8 timer på sykehuset da;) Tror dette går veldig greit:)

får opp 30.april:)

Masse lykketil!:)

Skrevet

oi:) spennende.. trodde jeg svarte deg i andre tråden jeg.. blei sikkert borte.. jeg ser jente, på deg, og 3 stykker til sammen, er usikker på når.. men i løpet av 2012 kommer hun nok.. men jeg må bare si at jeg ser jenter overalt i dag, så det ville jeg tatt med en klype salt. hehe

Gjest LonleyGirl
Skrevet

Ser du noen graviditet på meg?

070289

Skrevet

Hei Marthe20!

Lurer på om du ser graviditet på meg og sambo i nærmeste fremtid?

født 030584

sambo 040386

Skrevet

Takk!:) morro! mange som har sett mai, så jeg er litt spent på om jeg blir gravid da;)

Skrevet

ja, ser det..:) på sensommeren tror jeg.. lykke til

Skrevet

Tusen takk :)

Masse lykke til du og :)

Skrevet

kan du se hvilket kjønn jeg får ?

og gjerne hvor mange barn jeg og sambo kommer til å få, om det kommer til å vare.

og vet du når jeg føder ?

j.f 010891

h.f 201091

Skrevet

ser desverre ingen barn, og forholde er jeg usikker på.. tror det må jobbes med.. lykke til

Skrevet

selzo: september, men vet ikke om det er i år..:P gutt

Skrevet

hmmm ingen barn ?

har temin i midten av oktober nå egentlig, kommer det til å gå galt ? er i uke 14 nå å så bankene hjerte i uke 8

Skrevet

jaha, ja men da ser jo jeg selvfølgelig feil..:) om du er gravid så er det klart du får barn:) hehe, beklager.. som du ser er det alt for mange på tråden her nå... så tror jeg skal ta med meg min høygravide hjerne og legge meg.. skal ta en ny titt på deg i morgen jeg, skriv gjerne en pm. så ser jeg sikkert tydligere.. beklager, og ikke bli skremt. jeg er garantert bare sliten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...