Trultesmamma Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Har vært litt "rar! i kroppen i hele dag, nå har jeg begynt å få regelmessige kynnere med ca 15 min mellomrom. De gjør ikke vondt, men kjenner de... Spent på om det skjer noe mer nå12 dgr før termin... håpe.... håpe......
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Spennende! Venninna mi snakka om kynnere- og jammen meg var det rier!! Har du hatt kynnere tidligere i svangerskapet, slik at du kan sammenligne disse med evt tidligere?
Tøvsjura Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Har selv hatt regelmessige kynnere de siste dagene, men her har det foreløpig ikke skjedd noe mer. Er vår 3. og de 2 første barna ble født 4 og 6 dager før termin, er spent på når denne tulla har tenkt seg ut ja
Trultesmamma Skrevet 6. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2011 Tidligere var ikke kynnerene regelmessige og de gjorde mindre vondt. Merket de tideligere pga magen plutselig var hard. Kjenner også antydning til at det gjør vondt i ryggen ( men langt i fra vondt) Nå har det vært økt pågang av kynnere den siste uka ( tok modningsakkupunktur sist torsdag og fra da begynte kroppen og jobbe)
Ronja86 Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Hei og hopp Har selv 12 dager igjen til termin . Jeg har også regelmessige kynnere, disse med ganske sterke smerter.. Da jeg var på SØF Sykehuset Østfold Fredrikstad i går viste det seg at jeg faktisk går med ganske sterke rier, og at jeg er i det de kaller latensfasen . Fødselslegen tøyde og bøyde meg "der nede" (noe som gjorde jævli vondt!) når hun skulle sjekke åpning. Og i dag har slimproppen gått og føler mer trykk og smerte "der nede" .. Igår var disse riene intense og det var nesten så jeg ringte føden, jeg gikk heller å la meg og da ga det værste seg, noe som visst nok er helt riktig og vanlig i denne fasen . ( I følge JM , som jeg snakket med i stad ) Om du er usikker på om du går med kynnere eller rier så burde du ringe og få kommet inn på kontroll så du vet hva som skjer med kroppen din Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå