FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 6. april 2011 Forfatter #27 Skrevet 6. april 2011 Athina's verden Takk takk Hadde en uheldig spådom for et par år siden, så er lenge siden jeg har gjort dette nå, kjenner det tar litt tid å finne kontakten med meg selv igjen Nå skal jeg prøve å finne kontakten med deg Hmm.. graviditet.. enten så er du gravid nå, eller så må du kjøre på ved neste eggløsning, for du er i fyr og flamme. Får veldig sterke vibber på det. Trengte ikke ta opp korta en gang, men nå som jeg har gjort det, er det første jeg trekker på deg, familiekortet.. og intuisjonen min der, sier familieforøkelse! Skyt meg hvis jeg bommer helt her nå :/
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 6. april 2011 Forfatter #28 Skrevet 6. april 2011 å? hehe.. ja da kan det jo være det ligger noe i det
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #29 Skrevet 6. april 2011 Hvis du orker fler vil jeg gjerne! Født 291266, Marit Flere barn? Ellers det du får inn...
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 6. april 2011 Forfatter #30 Skrevet 6. april 2011 Kjære lille blomst Du oser av positivitet! Du må jo være et kjempe positivt menneske! Tar alt livet kaster og bruker det! Du har ikke skrevet fødselsdato engang, men jeg kjente deg ide du skrev på tråden her! :) Guri for en go`følelse! Jeg ville slappet litt mer av i forhold til dette med graviditet, ikke stress kroppen din opp der. Det kommer, og jeg føler mai/juni på deg, og at det blir en liten pike som kommer! Hele auraen din er rosa for meg! Klem
Athina' Skrevet 6. april 2011 #31 Skrevet 6. april 2011 Synes du har gjort en bra jobb jeg så langt i dag, imponerende til å være første dagen etter laaang ferie ;-) Hvis du føler deg litt utrygg så bruk oss andre som spår som kaniner, vi tåler det meste og vet hva dette dreier seg om og vet hvordan det er å blitt litt fjernet fra seg selv :-) Og hvis du har vært her før, så vit at det er helt andre tider her nå. Er rett å slett kjempekoselig og masse humor blant oss som spår og en veldig fin tilhørighet :-) Må sette på plass brukerne innimellom for å få tilbakemeldinger og at de ikke lager 17 tråder til gud og enhver mann og at de skriver opp hva vi sier så det er spesifikke tilbakemeldinger. Men de begynner å bli flinke så det er morsomt her inne nå :-) Har ikm på onsdag så det skal bli interessant å se, for dette er en mnd jeg ikke engang hadde tenkt å teste på, men det er 3 andre her inne som sikkert sitter og fniser og er så glad at du sier dette nå for de er sikre på det de også :-) Lille blomst ser til og med tvillinger på meg og det har hun sagt en stund nå, har ikke spurt de andre 2 gledessprederne :-) Og er det sånn så blir jeg så glad, så ingen skudd avfyrt :-P Takk for at du tok deg tid og at du fikk meg til å smile :-)
-mtp- Skrevet 6. april 2011 #32 Skrevet 6. april 2011 ikke du og er du klr over kor angst eg har for å bli gravid igjen no : har ei som blir 2 år påsøndag og ei som er nett blitt 5 mnd, så 3 tette KJENNER stresse komme eller 4 tette å shit.. eg tror eg skal bli avhold i mangen mnd no hehe
Ventetid1 Skrevet 6. april 2011 #33 Skrevet 6. april 2011 Tusen takk for lesingen FrøkenLykkelig*VenterNr2*. Jeg kommer med tilbakemelding
*lille blomst* Skrevet 6. april 2011 #34 Skrevet 6. april 2011 Hehehe:) Tusen takk for koselig svar! Glemte helt f.dato siden jeg ikke bruker det så mye når jeg spår selv! hehe er egentlig avslappet med graviditet, mistet nettopp og vil la kroppen komme seg, men syns det er så morro å høre med dere jentene her inne! Foreløbig sier alle det samme! bare kjønn det er litt uenighet om, men alle har sagt mai evn mai/juni:) Stemmer nok at jeg er veldig positiv! vet jeg overrasker noen av og til i måten å "takle" livet på! uansett hvor mange "slag" jeg må takle så lander jeg med bena samlet! (huffda, selvskryt er ikke bra!) Tusen takk igjen! Ble bare glad og varm av å lese innlegget ditt! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå