ballerinaen_ Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 er snart 15 uker! har et barn fra før og det har sambo også. Dette er vårt første felles barn født: 290786 termin 051011 mvh
ballerinaen_ Skrevet 6. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2011 Tusen TUSEN takk for svar ! Har prøvd utallige ganger her inne, men er så mange som gjerne vil bli spådd og jeg skjønner at dere ikke kan svare alle
Athina' Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Ehhh av en eller annen merkelig grunn ser jeg både blått og rosa... har du vært på ul og vet det er bare 1? Skal prøve meg litt senere å se igjen :-) Klem
Marthe21 Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 haha athina, du ser sikkert MTP sine tvillinger du også.. siden hun er på tråden her.. selv om hun selv nekter..
ballerinaen_ Skrevet 6. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2011 jeg har vært på tidlig ul ja, pga noen småblødninger jeg hadde. Jornmor sa da at hun mente -muligens- at det kunne ha vært en tvilling jeg aborterte, men det var ikke med sikkerhet sa hun, så blødningene kunne like gjerne være uforklarlig. Så kansje derfor du ser begge deler? Etter at dette er sagt, ser du en farge sterkere enn den andre da? Tusen takk for at dere tar dere tid =)
Athina' Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Det kan være det altså, for det var gutt jeg fikk opp først så blandet jenta seg inn - så det spørs om det er jenta som er igjen :-)
Athina' Skrevet 6. april 2011 #8 Skrevet 6. april 2011 Marthe20: Hohooooo la oss ganne på henne ENEGGEDE TRILLINGJENTER, det synes jeg er til pass for det er jo 2 mer enn 1 å elske og det er jo såååååå koselig! Og pubertet å sånn, næææ blir gode tider for -mtp- fremover hehehe ---------STÅR I HJØRNET SAMMEN MED MARTHE20 OG FNISER -----------
ballerinaen_ Skrevet 6. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2011 Ja, d gjenstår og se Nå kunne hun ikke se noen ekstra fostersekk da, så hun sa at det var veldig veldig usikkert. Blir spennende og se hva det blir. Har blitt spådd to gutter og jente fra deg nå syns dette er så spennende altså, og dere er jo så flinke og snille som tar dere tid til å gjøre det
Athina' Skrevet 6. april 2011 #10 Skrevet 6. april 2011 Hehe jeg har en tendens til å gå mot strømmen :-) Vel siden at jeg fikk opp begge fargene så står jeg vet det at det i utgangspunktet var 2, og jeg har på følelsen at denne jenta kommer til å trenge mye plass rundt seg og hun kommer til å ta mye plass ;-) Vel gi tilbakemelding når du vet, er alltid morsomt å høre om man treffer :-) Klem
-mtp- Skrevet 6. april 2011 #11 Skrevet 6. april 2011 ----Marthe og Athina---- dere er stygg med meg men om eg ikke husker helt feil har bare Athina sett 1 gutt på meg
ballerinaen_ Skrevet 6. april 2011 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2011 hehehe, gurimalla Ja, dette blir spennende og jeg skal gi tilbakemelding
ballerinaen_ Skrevet 6. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 6. april 2011 Jeg har ikke fått innkalling enda.. Når pleier man få det? Lenge siden sist jeg var gravid.. Men det er vel vanlig rundt uke 17-18? Ca 3-4 uker da..
ballerinaen_ Skrevet 6. april 2011 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2011 Vi har ikke fått innkalling enda.. Når får man d? Er jo så lenge siden jeg var gravid sist, så har jo glemt alt Men er vel rundt uke 17 18? så da er d vel rundt 3-4 uker til
-mtp- Skrevet 6. april 2011 #16 Skrevet 6. april 2011 de fleste får vel innkalling når de er 18+4 til 19+5..
ballerinaen_ Skrevet 6. april 2011 Forfatter #17 Skrevet 6. april 2011 ok, men da er d en god stund til enda da Vi har hver av oss begge jenter fra før av, så vi er jo spente på hva d blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå