Gå til innhold

Idiotisk, innpåsliten og besatt venninne.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er et innlegg for å få blåst ut om en venninne av meg.

 

Jeg blir gal av henne!! Hun tok sin første abort for 3 1/2 år siden, og 2 mnd senere ble jeg gravid.

Hun gikk hele svangerskapet mitt og advarte mot at jeg kunne plutselig abortere, så jeg måtte ikke bli skuffet.

Så fikk hun type, og da gikk det i "jeg er nok gravid før du har fått jenta di".

Ellers var det mas om hvordan jeg følte når jeg ble gravid, hvordan visste jeg det osv.

Hun spurte også om hvem som skulle være med på fødselen, og når jeg svarte at sambo skulle være med, spurte hun om ikke hun også kunne det, siden vi liksom var så gode venninner (....).

Sa at jeg ikke ville ha flere enn sambo og jordmor der siden det er en spesiell opplevelse, og egentlig ganske intim på en måte.

Sur ble hun, og svarte med noe så barnslig som at da skulle hvertfall ikke jeg få være tilstede når hun skulle føde....

 

Hun ble ikke gravid (typen var steril etter diverse kjønnsykdommer; noe hun nektet å innse), og det ble slutt mellom dem pga krangling.

Det var sutring i hytt og pine om hvor mye hun ville ha en baby, det var så urettferdig at alle andre var gravide osv.

 

Hun flyttet, fant seg noe å humpe på, også ringte hun meg gråtende etter noen måneder. Hun trodde hun var gravid.

Og hvis hun var det, kom foreldrene til å selge hesten hennes (hun var da 20 år, men foreldrene hadde tatt opp lån for å kjøpe hesten, så den stod i deres navn...)

Testen forble negativ, og vi mistet kontakten en stund.

 

Forrige vår tok hun kontakt med meg, og var i ekstase siden hun var gravid. Foreldrene skulle ikke selge hesten, så hun kunne beholde (.....).

Pratet litt om det, så tok det enda noen uker igjen før vi prata.

Når vi pratet på nytt, hadde hun tatt abort.

Hvorfor? Fordi hun tålte ikke trynet på typen hun ble gravid med, og ville ikke ha noe minne etter ham...

 

Så ble jeg gravid igjen i sensommer/høst, og DA begynte maset igjen når hun fikk fast følge et par uker etter.

Men nå var hun irriterende personlig.

Hun hadde kløe her og der, ting som føltes rart, hun hadde ømme bryster; var hun gravid? Hvordan stillinger hadde jeg og sambo brukt, hadde vi sex ofte den sommeren, brukte vi stillinger hvor han kom dypt inn osv.

Prøvde først å si at jeg ikke hadde planer om å fortelle henne om vårt sexliv bare for at hun har det syke behovet etter en baby.

Hun ble såklart sur da, og brøt atter en gang kontakt.

 

Inntil et par uker siden. Da klaget hun sin nød over alt mulig. De hadde hatt sex hver eneste dag uten prevensjon, hun lå stille på ryggen etter sexen for at sæden skulle "virke", hun hadde fått seg sjekket, men han nektet å sjekke seg og slik gikk det i det uendelige.

Og de hadde kranglet, blitt venner, og blitt enige om at de skulle vente med å få barn til det var litt mer stabilt i forholdet.

Men maset om stillinger, antall ganger sex om dagen osv fortsatte.

Jeg kommenterte at det virket ikke som de hadde planer om å vente siden hun virket besatt på tanken på å bli gravid.

Spurte også hva hun skulle gjøre hvis hun ble gravid og det ble slutt mellom henne og typen; Skulle hun ta abort da også for at hun ikke kom til å tåle trynet på fyren?

 

"Nei, to aborter er nok" fikk jeg til svar.

Jeg var så lei da at jeg sa at jeg ikke var interessert i å diskutere mer baby, svangerskap, "sexliv" osv med henne. Var det noe hun lurte på om det, kunne lege hjelpe dem, ellers er det nok av svar å finne på nett.

Hun flippet fullstendig da, og kalte meg for en egoistisk kjerring som satt der på min høye hest med babymage, og nektet å fortelle henne hvordan jeg ble gravid.

 

Jeg lo litt av det siste, og avsluttet med at hun kunne ta kontakt igjen når hun var kommet over den besettelsen sin...

 

Gud BEDRE, det er godt å få blåst ut litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes nok av syke mennesker her i verden. Det beste er å bare kutte dem ut. Jeg kutta ut en slektning som formelig skrøi av sine 6 aborter før fyllte 19...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...