Gå til innhold

Ok. Hvilken av disse kameramobilene ville dere valgt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt w995 i et år, det er en veldig god telefon.

Nå har jeg kjøpt meg nokia n8, det er også en god telefon, men på en annen måte.

Kommer litt ann på hva behovet ditt er?

w995 er jo en telefon med standard tastatur, og n8 er en touchtelefon, så det er jo litt mer "avansert", og er bedre om du bruker mobilen mye til nettsurfing osv. w995 har litt problemer med å laste store nettsider som ikke er mobiltilpasset, n8 takler det fint.

Kameraet er bra på begge, men n8 har jo 12mpx så det er bedre, men jeg syns begge er bra nok til mitt bruk..

Begge har god høytalerkvalitet og er gode telefoner..

Så det kommer litt ann på hva slags kriterier du vil ha, om du vil ha en telefon med standard tastatur eller en touchmobil..

w995 er jo en litt "gammel" telefon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste kriteriene er jo egentlig at jeg får tatt gode bilder og at det er stor lagringsplass.

Er vel kanskje verdt å spytte inn en ekstra tusenlapp for nokia'n? :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge tar gode bilder, men det er jo klart at n8 tar bedre bilder.

N8 har større lagringsplass i selve telefonen, men du kan sette inn minnekort i begge to, så det er egentlig opp til deg selv hvor mye langringsplass du vil ha. :)

Jeg ville valgt n8, om det bare er en tusenlapp i forskjell, det er en mye nyere telefon! w995 har vel vært i snart 3 år? og n8 kom vel i fjor sommer tror jeg.. Mobiler blir jo fort gammeldagse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE har generelt, på alle sine telefoner, langt bedre kamera enn Nokia så jeg ville glatt gått for SE telefonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...