Gå til innhold

Noen som har blitt gravid med frys i naturlig syklus? Hva/når symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som kan dele erfaring med frys i naturlig syklus? Hva følte dere var anderledes fra fersk forsøk? Hva og når følte dere?

Jeg fikk satt inn et 7delt og et 8 delt egg i går. Kjenner at jeg kommer til å være på konstant symptomjakt siden kroppen ikke er proppet full av hormoner denne gangen. :) Jeg er kjempeglad for endelig å være ruger igjen, og krysser alt jeg har for at det skal gå hele veien denne gangen.

Veldig glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp hatt et fryseforsøk i naturlig syklus. Husker ikke helt hva som var annerledes fra ferskforsøk da...men de første rugedagene kjente jeg ingenting egentlig. Rundt rugedag 8 så fikk jeg masse mensmurringer og va sikker på at mensen va rett rundt hjørnet. Men den kom ikke den. :) Testet positivt på dag 14. :)

Masse lykke til te deg! :)

Skrevet

Hei!

Jeg har erfaring med frys i naturlig syklus.

Min nydelige lille eskimo-gutt er 3 mnd i dag! :-D

Jeg tok sprøyte med hcg (eggløsnings-sprøyte) to ganger i uken i de første ukene etter innsett. Og gikk på blodfortynnende (albyl - E) de første 3 mnd. Dette pga flere SA / Exu.

Jeg ble ikke behandlet med hormoner av noe slag i forkant.

Det ble satt inn to egg, men det ene ble tatt opp av fryseren samme morgen, og var ikke ferdig tint da det ble satt inn. Så vi vet ikke om celledelingen stratet opp igjen på dette egget.

Når det gjaldt symptomer så tror jeg jeg kjente det jeg ville kjenne! Prøverør er jo altoppslukende, så vet ikke helt hvor reelt det blir med symptomene....

Men jeg vet at disse to ukene blir de lengste i ditt liv!!!!!

Lykke til! Det kan godt hende at dette er gullegget! (ene)

Skrevet

Takk for svar begge to.

Gratulerer med graviditet og eskimo-baby. ;)

Det er deilig å slippe alle symptomene som kom KUN på grunn av Cyklogesten jeg gikk på etter ferskforsøkene. Nå har jeg bare hatt akkurat som sting/hold i siden. Og det trenger ikke å ha noenting med innsett å gjøre engang. Tror faktisk at jeg kommer til å være roligere og mer avslappet denne gangen. Blir ikke lurt av kvalme og hovne bryster som jeg fikk av cyklogesten. Denne gangen "glemmer" jeg nesten at jeg har satt inn. Går ihverfall ikke rundt å tenker på det hele tiden denne gang, og dermed er det lettere å leve som normalt.

Jeg ser på Oppdateringslisten for april at mange av de som er blitt gravid hittill denne mnd har hatt fryseforsøk. Det er jo oppløftende. Håper jeg kan flytte meg over der innen to uker.

Ha en fin dag videre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...