Gå til innhold

Han TØRRJOKKER på meg!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noe så utrolig turn off. Greit at mannen min viser at han er interessert i meg, men den evinnelige tørrjukkinga går meg på nervene. Skal han komme bort til meg og gi meg en nuss mens jeg står på kjøkkenet for eksempel (noe som jo er veldig koselig at han gjør), så setter han kjapt igang med tørrjukking mot hoftene mine.

 

Prøver å fortelle ham at tørrjukking er for sprengkåte fjortiser og bikkjer, og at det er turn off, men han slutter f... ikke.

 

Hva gjør man med slikt? Er det andre tørrjukkere der ute??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, de hender at min mann også gjør det en gang i blant. hehehe..tror det er vanlig blant menn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min, men han gjør det for å kødde. Blir sprø av det! Synst det er så utrolig teit!!

 

Hadde nekta alle former for kos til han slutta å oppføre seg som en sprengkåt bikkje!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt glad om min mann gjorde sånt mot meg..

 

Hadde følt med attraktiv! :)

 

 

Hilsen ei som har en mann som aldri viser interesse for sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha litt humor da damer..;) jeg hadde ledd godt hadde min mann gjort sånn på meg..(har dessverre ingen da:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som syns det er morsomt og skulle ønske deres menn gjorde det, tror dere hadde ombestemt dere om han gjorde det HELE tiden! Flere ganger daglig!! Kan knapt snu ryggen til før han begynner! USJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt da, hva er vitsen med "ha litt humor da", "vær glad for at han er interessert" osv???

 

Hun sier at det IRRITERER henne!! Hun finner det at han tørrjukker på henne ikke morsomt i det hele tatt. Dere aner vel ikke hvordan humor hun har ellers?

Eller hvordan humoren dem i mellom er?

Hvordan/hva dere finner morsomt bryr vel ikke henne?

Og hvis dere bare irriterer dere over at HUN ikke finner tørrjukkinga morsomt, kan dere vel bare klikke dere ut av dette innlegget...-.-

 

Nei, jeg hadde tatt i bruk drastiske metoder.

For hver gang han jukker på deg, si med rolig stemme f.eks. at "Der sørget du akkurat for at høyre/venstrehånda di er eneste selskap tassen din får den neste uka", og fortsett med det du holdt på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel mest gøy for oss som har god kommunikasjon i forholdet, og som kan si fra med en gang noe er irriterende, uten at han blir sur. Tenk så fint å kunnne løse et problem med den det gjelder, og slippe å prøve å løse det uten han, ved hjelp av utenforstående på et anonymforum...

 

Hvorfor ikke bare si det rett ut at det ikke er så gøy mer siden han har gjort det for ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den synes jeg var drøy.

Du aner vel ikke hvordan kommunikasjonen dem i mellom er?

 

Hun er neppe den eneste som har klaget sin nød her over irriterende kjæreste/samboer/ektemann..

 

Kanskje du burde hoppe ned fra krakken din....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha - tror det er en vanlig manne-greie. Og ja, det kan være irriterende, men det er så mye annet å irritere seg over i verden, så jeg orker ikke hisse meg så veldig opp over dette.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke finner det morsomt og syns det er irriterende så burde han skjønne at "leken" er over og slutte med det.

Å gjenntatte ganger gjøre ting, eller si ting, som andre uttrykker at de ikke liker er utrolig irriterende og jeg fatter ikke at folk, som din samboer, ikke bare kan slutte når man få beskjed om det. Du liker ikke at han gjør det og da burde han selvsagt respektere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det høres ekkelt ut.

 

Glad min ikke driver på med slikt. Ser aldri han klør seg på balla heller.

Faktisk veldig glad han ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben min også gjør det støtt og stadig... =) Men må en veldig sjarmerende måte da.... så han får lov til å fortsette med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...