SummerBlossom Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Har de siste 3 mnd hatt 26 dager syklus, men fik den siste måneden en 30 dager syklus??Så det stor spørsmålet mitt er har jeg nå er 30 eller 26 dager? snakket med en turnus lege og han mente at jeg hadde fortsat har en 26 dager. Noen her som har opplevd noe lignede, og er det foretsen noe som har opplevd og bli gravide 6 dager etter samleie? hører rykter om at de rakerene kan leve 7 dager i livmoren?
Ventetid1 Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Hei. Jeg kan vel ikke påberope meg noen ekspertise, men selv har jeg en syklus mellom 26-30 dager og min gyn.lege sier at dette er helt normalt at det varierer.
SummerBlossom Skrevet 6. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2011 Hvordan regner du deg fram til eggløsning?
Ventetid1 Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Det kan være litt vanskelig, men gjennomsnittlig har jeg da eggløsning mellom dag 11-14. Også kjenner jeg det på kroppen.
strikkedilla Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Jeg har en veldig varrierende lengde på mine sykluser. Den kan være alt fra 21 til 28 dager. Jeg veit ikke noen metoder for å regne seg fram til el. Det jeg gjør er å bruke el-tester. Jeg starter da utifra den dagen bruksanvisningen sier dersom jeg har 21 dager. Så fortsetter jeg å teste helt til el kommer. Det kan selvfølgelig bli noen tester før jeg treffer, men da er jeg hvertfall sikker på når den er! Lykke til!
SummerBlossom Skrevet 6. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2011 Vi satte i gang dagen før (ifølge min 26 dager syklus) eggløsning. Har lest at det er det beste. Men om det har seg og at jeg ikke har 26 dager men senere så spørst det nok om det gikk denne gangen. Men har hørt at de rakerene kan leve opptil 5 døgn, men det må vel gjelde supersperm i såflall, hehehe. Takk for svar jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå