Gå til innhold

Nei nå er det nok!! Nå skal jeg være litt "streng" med den bortskjemte lille kosegutten min :p

Anbefalte innlegg

Altså han er 11 mnd, jeg må puppe han i søvn morgen, kveld og natt. Han sover i senga mellom meg og pappaen hele natta. Får pupp hver gang han våkner. Og det er alt fra 4 til 20 ganger hver kveld/natt! Det har ikke vært problem før, men nå har jeg begynt å jobbe, og er sååå trøtt nå når jeg ikke får sove når han sover om dagen lenger.

Hva skal jeg gjøre? Hvor begynner jeg? Noen som har noen geniale tips for å få han til å sove i senga si hele natta uten pupp?

Kan ikke legge han på eget rom enda og jeg nekter å la han ligge å hyle alene...:P

Fortsetter under...

Da legger du deg på sofaen, så pappaen kan ta å være våken med han når han skriker etter mat på natten.

Hvis det er du som skal få han til å sove lukter han melken med en gang.

Første skritt er å få gullet ut av soverommet deres. Begynn med det på en fredag.

Hvis du vil fortsette å nattamme, bestemmer du deg for når det skal skje. Våkner han på andre tidspunkter, så må pappaen trå til.

Hvis du ikke lengre skal nattamme, så må pappaen trå til uansett.

Du kan eventuelt velge å ikke være i huset slik at det ikke lukter melk overhode - og du ikke er tilgjengelig når pappaen blir halvdød av trøtthet...

Jeg fikk også akkurat det samme problemet med min pjokk når han var rundt åtte måneder. Jeg prøvde å begrense det flere netter på rad og deretter dro jeg til en venninne og var på byen og koste meg, så tok pappaen av seg det tunge arbeidet. Når jeg kom hjem var det ikke lov med pupp mellom 19 og 07. Funket greit, men hadde ikke klart det uten den natta borte.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...