-mtp- Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 ser d også spår her inne kjempe kjekt å se andre som også spår vil du se på meg? graviditet om eg får flere? er ikke prøver og kommer ikke til å vere det før om noen år heller... Men ennå ikke kommet til legen for få ut piller ganske treig av meg:( forlovelse? flytting? 17 04 86
Marthe21 Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 svarer deg i denne tråden også jeg.. som sagt ingen forlovelse, men som jeg har sagt tidligere seg jeg tvilling babyer på deg, haha.. du som ikke planlegger noen.. flytting over sommeren? kanskje det som må bli ferdig først?
-mtp- Skrevet 6. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2011 -----------------------------DU ER UTVIST MARTHE20------------------ hehe eg har helt angst for graviditet no og skulle endelig spørre en som ikke har sett på meg så kommer du med TVILLINGER:!!!!!!!!!!!!! dere damer her inne asså rotter dere sammen og alle sier graviditet snart osv.... hehe skal love deg sex her i hus er bannlyst så lenge men kjempe koselig å ha deg her inne igjen har ikke sett deg her inne på flere dager å blir like spent hver dag som går --- en dag nærmere fødsel og er så spent på dine veier
Gjest Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Hei har hyperemesis så er mest på badet for tiden, derfor jeg ikke har spådd i fleng her.. Er også redd for at jeg skal være påvirket av at jeg er så mye dårlig, at jeg får opp feil bilder, og at det derfor bare virker som tøys.. Har det veldig enkelt med folk jeg ser eller vet litt om. Skal prøve nå, på deg og Marthe20 .. Var her inne før jul å spådde noen, som sa at ting stemte, men var ikke gravid selv da.. Ser ingen graviditet nå, og når du prøver så vil du prøve litt før det klaffer, så legg inn god tid forlovelse... tørr nesten ikke svare på det, for hadde så sykt feil på egen magefølelse, ble fridd på bursdagen min faktisk! nylig, og det var helt uventa, men veldig ønsket! Vil allikavell si nei, ikke de første ukene .. vil nesten si ikke før sommeren.. har ikke sett etter det i bilder før, men prøvde hardt nå, uten hell ! : ( Så da etter om du ble fridd til, ikke om forlovelse generelt. Tror mer på nyttårsfrieri, av en eller annen rar grunn.. flytting ja.. ikke forhast det, selv om jeg egentlig får opp en følelse sammen med bilde at du allerede har begynt å pakke? hum....!
-mtp- Skrevet 6. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2011 vist du ikke føler deg trygg på spåingen så er vi spådamer her inne kaniner på deg Vi er i mine øyner en kanon gjeng her med mye humor og tar alt morsomt og tuller osv.. Og vi vet man trenger øvelse og trening og vi alle spår feil... Vi blir ikke sur eller pokker du sa jo osv... om du spår feil vi vet bare at du er 1 skritt nærmere målet Kan si eg likte tanken på graviditet på meg du må vere den beste eg liker her inne hehe flytting har ikke begynt å pakke ne, men kan vere du får det opp for eg er SÅ flytte klar og trivest ikke litt her inne tror heller ikke min mann frir pga han sier det hele tiden at han ikke vil gifte seg ganske trist synest eg for eg har så lyst men men ikke alle får alt i pose og sekk
-mtp- Skrevet 6. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2011 eg er så sikker på at barn om 3-5 år og ingen forlovelse eller ekteskap på oss men dere får tilbake melding uansett kor magen år det går hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå