Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Skal til tromsø på Ul nå i april,tenkte å stikke innom barnebutikker for og se om jeg fant en vogn jeg likte.Noen som vet? Ønsker helst en simo eller emmaljunga duo vogn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Den ved jekta storsenter har bra utvalg de het reflex før husker jeg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 Takk for tipse:) Vet du om flere butikker som selger vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 hmm... ja, i sentrum har de på lekebutikken ved Bennetton, ved nerstranda.. hadde i hvertfall.. har sikkert enda.. er et år siden jeg flytta derfra bare.. Ellers er det sikkert ikke umulig at de på lilletrollet på amfi (pyramiden) selger vogn.. event bestiller ved behov, de er supre <3 <3 ! Oj, ja den lekebutikken på jekta øst, (som har spar og skeidar) har og et bra utvalg !!! Tror bruktmarkedet i Tromsø er bra, så sjekk finn.no å ta en runde å se på brukte vogne og! kan jo være at du finner noe der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 okei,takk for tipsene:) Har sett endel på finn.no men får aldri svar på mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #6 Del Skrevet 6. april 2011 Reflex ved Jekta har byttet navn til Barnas HUs. Veldig godt utvalg av vogner der :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #7 Del Skrevet 6. april 2011 Det på Lagnes, ved jekta (mellom jekta og flyplassen). Het Reflex sist jeg var der har nok best utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #8 Del Skrevet 6. april 2011 Emmaljunga selges desverre ikke i Tromsø lenger, så jeg må dra et annet sted for å få tak i city cross:( Brio på Jekta (øst) og Barnas Hus ved siden av Jekta (vest) er ellers de butikkene som har best utvalg. Tromsøværing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #9 Del Skrevet 6. april 2011 Hvordan ligger de ann prismessig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå