KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Send gjerne fødestøv og tips til hva som funket for dere :):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Har ikke så mange gode råd enn: Hold ut & lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 6. april 2011 Hehe, det var ikke svaret jeg ville ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til to gutter Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 Slappe av har fungert for meg:-) Begge mine kom etter en dag hvor jeg ikke hadde gjort noe som helst annet enn å slappe av og kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 Hehe! Det som funket for meg var å sitte barnevakt. Jeg har aldri vært særlig glad i barn og hatt dårlig med barnetekke, men så ble jeg gravid da og 8 dager før termin satt jeg barnevakt for sønnen til fetteren min. En nydelig gutt som måtte gråte litt da mamma dro på møte og jeg vet ikke om det var utslagsgivende, men den kvelden gikk jeg i fødsel. Ser av nicket ditt at du har barn fra før så jeg vil tro at barnevakt-sitting kanskje ikke er veien å gå for deg. Men siden du har termin på samme dag som jeg hadde i fjor så kan jeg bare krysse fingrene for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. april 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 7. april 2011 Hehe, nei jeg trenger nok ikke sitte barnevakt Men slappe av kan jeg gjøre :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå