Mibsy Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Hurra!! Endelig kom tr i dag! =) Ikke ofte en er glad for det.. Men har ventet i 5 og en halv uke nå.. Hadde utskrapning i slutten av februar.. Nå er det bare å vente til den er ferdig så prøve igjen!! Er så klar!! =) Måtte bare få det ut.. Håper å komme over i 1 tri snart.. =))
Happy87 Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Slenger meg på deg:) Etter 5mnd uten tr, har jeg endelig fått tr idag (ved hjelp av provera) Så nå skal jeg begynne på pergotime på lørdag og forhåpentligvis får jeg el ganske snart også. Lykke til med prøvingen, håper vi begge kommer over på 1.tri:)
Mibsy Skrevet 6. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2011 Så bra =)) gleder meg men må prøve å ikke tenke for mye på å bli gravid igjen. Det skjer når det skjer =) Men tror det kommer til å bli hardt å ikke tenke på det. Håper så på at alt skal gå bra denne gangen. Mistet to ganger nå.. Men føler oss veldig klare igjen =) Kanskje det blir en januar baby på oss =) Lykke til med prøvingen du oxo=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå