Gå til innhold

tupperware


kråkemamma

Anbefalte innlegg

er tupperware på moten igjen eller er det ut blant oss "unge" ?

Er nettopp blitt konsulent men vet ikke om det er noe å satse på som en "husmorhobby" å selge tupperware :)

Hva mener dere som har meninger om alt ? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tupperware har god og dyre produkt, som varer. Jeg har mange ting som er i bruk, om ikke daglig, så ukentelig..

 

Var vel nettopp et innlegg fra noen som mente det var tøv å bruke så mye penger på "plastikk"....

 

Innbiller meg at det vil være bedre marked "ut på bygda/langt fra butikker"... For det er iallefall sosialt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av patentene til Tupperware har gått ut nå, dvs andre produsenter kan lage mer eller mindre samme produkt og selge dem hos andre forhandlere, det tror jeg nok tynner ut markedet til Tupperware. Vanlige oppbevaringsbokser, bakeboller, salatslynge osv. får man billigere, i finere design og mer tilgjengelig på f. eks traktøren, og knivene til er dyrere, men langt dårligere enn mac sine. Var selv konsulent en kort periode for en del år siden, men det kostet mer (i tid, spesielt) enn det smakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig fan av Tupperware. Har mye gammelt dvs ting jeg har arvet fra mamma (som er like fint... bortsett fra at det er skikkelig grelle 70-talls farger*s*) og noe nytt. Synes det er veldig god kvalitet på produktene, men det er selvsagt endel av dem jeg ikke kunne tenke meg. Et eksempel er kjelene, de er super dyre og jeg føler at de ikke er verdt pengene.

Men tutekoppen fra Tupperware er fantastisk. Null lekkasje og enkel når man skal rengjøre den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tutekoppen ødela lillemus før hun var syv måneder - beit i stykker tuten og stakk fingrene gjennom hullet... Funker ikkke kjempegodt for barn som får tenner tidlig. Hilsen fru negativ ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også kosulent ei tid.

Startet for å få hande billig selv.

Jeg ga bare opp.

Brukte mye tid - både på å ha party med tanke på tilrettelegging og selve partyet, bestilling og leveringer.

Ble fort mye tull med pengene også. Var flere ganger hvor vertinnen inviterte venner langveisfra. (Lurer på hvordan tankegangen var jeg da men. De bestilte, men ting ble aldri hentet eller betalt)

 

Jeg ble tilfeldigvis konsulent for oriflame (også fordi jeg vil ha varene selv først og fremst)

Her har jeg supersalg og inntjening uten å jobbe for det. Ingen party. Eneste tidsforbruket går i bestilling.

Her har jeg også fordelen med at ting blir tomt og de kommer for å kjøpe mer ;)

Når en først har kjøpt tupperware, så er det jo gjort.

 

Jeg opplevde forresten at utrolig mange kom til MEG for å få byttet gamle ting og jeg måtte da ta de inn. JEG måtte betale portoen inn!

Jeg er helt sikker på at salget mitt -av de få tingene jeg solgte - har gått i minus totalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Oj, tydelig at det er forskjell der ja!

Vi har også en som fikk de fire første tennene før hun var seks mnd, men har aldri hatt noe problem med den tutekoppen.

 

(forresten noen ganger er jeg også fru negativ*s*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...