ungogalene Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Jeg er 37uker på vei nå, og i forrige uke var jeg på føden to ganger og sjekket noe jeg trodde var rier + at jeg ikke hadde kjent liv på fem dager. Etter å ha blitt undersøkt grundig begge gangene ble jeg sendt hjem igjen. I natt våknet jeg av smerter som går i et tykt belte rundt nederste del av magen og ryggen. Smertene er intense og kommer takvis. De begynte med ca 45min mellomrom i natt og jeg våknet hver gang de begynte på igjen og magen blit hard som stein når det pågår. Nå kommer de litt uregelmessig, men med 10-15min mellom seg og de er veldig vonde.. I tillegg har jeg nå ikke kjent liv på seks dager. Dette er mitt andre barn, men min første fødsel begynte med at vannet gikk så syntes det var lettere å vite når jeg faktisk skulle kontakte føden da. Burde jeg kontakte føden nå? Eller burde jeg la være slik at jeg i tilfelle ikke bare må føle meg dum igjen for at det ikke er noe. Er nå ca 12 timer siden smertene kom og begynner å bli sliten allerede.. Takk på forhånd for alle svar!
tina 79:) Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Hvis du ikke kjenner liv, burde du jo virkelig ta kontakt med føden. Jeg hadde ikke vært i tvil. Hvorvidt du har rier eller ikke er jo irrellevant hvis du føler at noe er galt hos barnet. Lykke til:)
TiNi88 Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Det er ikke meningen at man skal føle seg dum om man ikke føler alt er bra! Drit i de følelsene og ta en ekstra sjekk!! Håper du blir godt tatt imot og slipper å føle deg slik!.. Lykke til!
Gladmor30 Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 sjekket de ikke om babyen hadde d bra da sist gang du var der?
høygravideMEG:) Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Hvordan går det nå? Har du fått snakket med føden? Tenker på deg ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå