Gå til innhold

Tips til billige middager?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har litt lite penger ut mnd og lurer på hva man kan gjøre for å kutte litt på matbudsjettet? Billige matvarer? Generelle tips?

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Firstprice produktene syntes jeg er billig og bra, prøvde selv fiskegratengen i går 8kr og den var iallefall populær her i huset :)

har man poteter og litt grønnsaker i hus er d mye man kan lage, bare fantasien som setter grenser ;) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se over hva du har i skapene, og planlegg etter det. Sett deg ned og skriv det du mangler av ingredienser og tilbehør, og handle for en hel uke av gangen.

 

Det har jeg jobbet med den siste måneden, og jeg ser at jeg har spart utrolig mye bare denne måneden!

 

-Tomatsuppe og andre supper er rimelig. Jeg pleier å servere baguetter til. (både landlord og first price)

- Kjøttdeig og pasta. ( kyllingkjøttdeg er vel den rimeligste, og pasta og pastasaus er rimelig, 3,50 for en pasta penne pakke på rema 1000, og 6,50,- for et glass med pastasaus)

- Ellers har jeg kjøpt en 5 kg sekk med poteter. Får utrolig mye rart ut av poteter.

og husk at du trenger ikke kjøtt hver eneste dag!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for supre tips så langt. Jobber rett vedsiden av Rema 1000, så da skal jeg kjøpe billige varer :)

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...