Gå til innhold

Kunne tenkt meg å stille "hun andre"noen spm, men hvordan?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen har hatt en flørt, med meldinger, nattlige chatter med seksueltinnhold på facebook, osv med kollegaen sin. Vi har snakket mye sammen her hjemme nå, men føler han kun forteller det jeg alleredevet, ikke akkurat noen åpen bok. Dette ble avsluttet for noen uker siden. Men de jobber jo fremdeles sammen, og ser hverandre hele tiden. Jeg kunne godt tenkt meg og stilt noen av de samme spm til henne, for å høre hennes versjon... Men hvordan? Bare ringe? Da kanhun jo bare legge på...Sende melding og si jeg lurer på noen ting, og høre om hun vil snakke, eller sende det over mail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har guts til det, er det best å ringe, tror jeg. E-post/sms kan hun jo overse, evt vise til mannen din på jobb. Tror det er lurt å ta henne off guard.

 

Stakkars deg, du har min medfølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lar det selvfølgelig ligge! Hvorfor i all verden skal du plage denne damen? Hold deg lang unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal la det være! Dette handler vel om deg og mannen din! Det er opp til deg om du godtar det, eller ikke! Hvis du gjør det, så stoler du på mannen din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ville jo være av intensjonen å faktisk få bekreftet mannens versjon da. At hun kan få en telefon burde vel det stakkars neket ha tenkt på som en konsekvens? :) HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Det er überpatetisk å oppsøke den andre kvinnen. Du snakker om å gjøre seg liten.. Man later selvsagt som om hun ikke eksisterer. Enten stoler du på gubben, eller du gjør det ikke. Ha litt selvrespekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært "den andre". Kjæresten min var forlovet med en annen uten at jeg visste det. Hun ringte og spurte meg en del spm som jeg svarte villig vekk på. Var glad for at jeg fikk vite hvordan det lå an.

Hun vet kanskje om deg, og det er klart at hun kan legge på, men det vil være hennes valg. Ville ikke tatt det på melding eller mail... Legger hun på, så legger du det bak deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klart hun vet om meg, de er tette kollegaer, for å si det sånn. Har ikke noe å skjule jeg, så hadde jeg ringt henne hadde jeg selvsagt sagt det til mannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vanskelig å late som hun ikke eksisterer når de jobber som et "team" bare de to ute på oppdrag flere dager i uken, og i en jobb hvor det stadig vil være seminarer etc. Gubben har fått ultimatet om at han ikke kan fortsette å jobbe så tett med henne. Sa først at det ikke var noe problem, det skulle han fikse, men så gikk det vel opp et lys om at han da må forklare sjefen nettopp hvorfor... Sier de nå bare har et "profesjonelt forhold"., to som har vist at de både er kåte og interessert i hverandre, skrur av disse tankene på et sekund, og jobber profesjonelt sammen fra dagen etter. Jo takk, jeg kunne gjerne tenke meg og høre hennes versjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting av det du forteller forandrer det faktum at du gjør deg selv liten og patetisk ved å kontakte henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det deg kanskje, 15.28, he he, hadde det vært ubehagelig om kona til mannen du prøver deg på hadde ringt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke din jobb å dele ut konsekvenser til denne damen! Din jobber å passe deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville latt dette ligge. Som flere sier over her så er det litt patetisk... - selvom jeg så absolutt ser ditt ønske/behov for å snakke med henne. Men dette fører ikke noe godt med seg.

 

Du må velge om du vil stole på mannen din eller ikke - du kan ikke alltid få bekreftet hans historier ved å snakke med "den andre damen".

 

Kanskje du får bekreftet det mannen sier, men det vil alltid være to sider. I verste fall kan det være en dame som er interessert i mannen din, og som ikke bryr seg noe om dine følelser, og gir deg klar beskjed om at det som skjer mellom din mann og henne er mellom dem, og at du ikke har noe med det å gjøre. Dette er bare et eksempel, men jeg prøver bare å få frem at hun ikke nødvendigvis har noe å vinne på å være ærlig med deg, og du kjenner ikke henne eller hennes intensjoner. Mao hennes versjon er ikke mer pålitelig enn hans.

 

Ikke bry deg mer med henne, gå videre uten å bry deg mer om hva hun gjør. Bestem deg for om du tror mannen eller ikke, basert på det han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.31: det finnes ingen mulighet for at det er meg. Jeg har for mye selvrespekt og respekt for andres forhold til at jeg kunne involvert meg i en opptatt mann.

 

Det forandrer ikke det faktum at det er pa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at mange av de som har svart tidligere, før har vært, eller er "den andre". Helt utrolig hvor mange her inne som har hadd ett forhold til opptatte menn.

Jeg synes du godt kan ringe henne hvis du føler det vil hjelpe deg.

Gjør det som blir best for deg.

Selv ville jeg møtt opp på jobben og spurt henne direkte, men jeg er og noen ganger alt for ærlig.

Det han holder på med kan føre til utroskap, og det tviler jeg på at du vil? Nei stopp det før det skjer noe mer. Og gjør det det, vel, da vet du jo at mannen ikke er noe å samle på.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.35: tull og tøys. Jeg har svart flere ganger og jeg har ikke noe forhold til noen opptatt mann. Jeg kan ikke se for meg en virkelighet hvor jeg kunne hatt det heller. Likevel mener jeg HI gjør seg selv liten og ynkelig ved å ta kontakt med den andre kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15:42 Jeg sa mange, ikke alle:)

Har bare lagt merke til hvor lett mange her inne tar på det å ha et forhold til en opptatt mann. Det er ikke dama sin skyld i det hele tatt mener mange. Hadde jeg orket skulle jeg gravd frem trådene til deg, men har ikke tid for øyeblikket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde latt det ligge av den grunn at det umulig kan komme noe godt utav det for deg. Du vet hva som har foregått og du har gjort dine valg utfra det, vil hennes forklaring forandre på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv blitt beskylt for å være "hun andre" uten at jeg noen gang har vært det. Men dersom man ikke nødvendigvis klandrer den andre kvinnen så er det en tendens til at man blir oppfattet dit hen at man har sine egne svin på skogen....

 

Når det er sagt så tror jeg også at det er mange som skriver slik de gjør kun for å provoserende, så det er jo ikke sikkert det er så mange som tar så lett på det som forumet her kan gi inntrykk av....

 

15:34 under her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ringt! Hadde "kvinna-meg opp" skikkelig og ringt og fått svar på det jeg lurte på.. Enklere sagt enn gjort..

 

Du som har svart på tråden her flere ganger, Hvorfor skal man la det ligge og stole på mannen? Han har vel egentlig gjort det tydelig at hun ikke kunne stole på han i utgangspunktet.. Dessuten så kan det hende "hun anre" har en helt annen versjon enn mannen hennes. Da ville jeg heller vært "ynkelig og patetisk" og fått svar på det jeg lurte på enn å bli gjort narr av bak ryggen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke F om jeg ville snakket med kona til elskeren min (hvis jeg hadde en elsker da). Jeg hadde lagt på fortere enn svint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17:38 Da kanskje du hadde holdt deg unna etterpå også?? Hvis det hadde vært tilfelle altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri verden om jeg hadde gjort meg så liten at jeg hadde ringt denne kvinnen, herregud snakk om å legge seg under skoene hennes da!

 

Jeg hadde absolutt stilt som ultimatum at de skulle slutte jobbe sammen, hadde blåst en lang marsj i hva han måtte fortelle sjefen sin for å få en ny arbeidspartner. Hadde forlangt at han byttet jobb om nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...