Gå til innhold

Noen i Skottland?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Oisann, da nærmer du deg jo fullgått. :-) Vel, det er jo noen uker igjen selvfølgelig. Men det nærmer seg... Jeg er kun 12 uker på vei. Har ultralyd i morgen, så er veldig spent på det. Jeg har heller ikke vært gravid før, så jeg har ingen ting å sammenligne med. Er du fornøyd med systemet her borte så langt?

Annonse

Vi var på første ultralyd igår. Spennende. :-) Så langt er alt bra. Jeg vet ikke om systemet er så mye annerledes enn i Norge, det eneste er vel tiden etter fødselen kanskje. Mammapermisjon og fødelspenger. Jeg jobber med Human Resources og flyttet vel over på grunn av jobb, men ble gift med en skotte, så nå er vel planen å bli her. Du da, hva gjør du her borte? Har du forresten planer om å lære den lille norsk? Jeg har tenkt litt på det.

Å, jeg elsket den tiden du er inni nå. Alt var så spennende! (hukommelsen kan være påvirket av at jeg for tiden ikke kan puste ordentlig og har såre ribbein ;)

Så interessant! Vel, jeg var her som 18-åring og forelsket meg i landet, så når jeg skulle studere, så dro jeg til Edinburgh. Så møtte jeg samboeren min og ja, valgte å bli. :)

Ja, jeg tror det. Det ville vært en fin mor og datter-ting. Også mener mora mi (førskolelærer) at barn som vokser opp med to språk gjerne har lettere for å lære andre språk. En annen ting er jo at jeg nekter å synge lille petter edderkopp på engelsk! ;) Har du bestemt deg for om du skal gjøre det?

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Så merkelig.. Jeg skal prøve å skrive en kort melding igjen for å se om jeg får det til. Jeg leste akkurat nå at du hadde fått tulla di forresten. Så gøy. Gratulerer så mye. Gikk alt greit? Du kan jo prøve å skrive hei i en melding til meg også hvis du gidder. Greit å vite om du får samme problemet når du sender.

• 5 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...