Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Vi har i grunn et godt og sterkt forhold og min mann er flink til å gi komplimenter og ta på meg. Vi har de sammme hobbiene og krangler sjelden. Vært sammen i 8 år og to barn på 5 og 3 år. Men savner så veldig litt spenning. Tror nok han er mer "betatt" av meg enn omvendt og jeg synes det er vondt. Vi har sex maks en gang i uka og det er min skyld. Han er alltid klar. Men dere andre.. Er det sånn det blir etter noen år? Skjønner at den gnistrende følelsen ikke kan komme tilbake i et langt forhold ,men er så redd for at vi bare skal bli som venner. Han er en attraktiv mann så det er ikke noe med det å gjøre. Synes vi lever et kjedelig A4 liv ,men blir jo ofte det når man har barn å ta hensyn til.. Hvordan har dere andre det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Har det omtrent sånn som deg;) vil tro det er ganske vanlig,ihverfall når man har små barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 Huff ja. Får kanskje dempe kravene mine litt. Bare jeg som må ta meg sammen og prøve å bruke mer tid på mannen min. Men er litt farlig når jeg feks har vært på byen( noe som skjer maks 3 ganger i året) og feks en sjarmerende gutt har vist interesse og jeg begynner å tenke på åssen det kunne vært å kysse han ol. Jeg har aldri gjort noe galt mot mannen min. Men bare det å tenke disse tankene. Fy skam meg;) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 Tror det er viktig å ha noe å se fram til. Tenk når barna e så store (ikke at d er til å juble over da), så kan dere bruke masse tid til å finne på spennende ting Tror det er vi som forventer litt for mye... Vet akkurat hvrdan du har d, men kjenner på den at jeg er glad for at jeg har en trofast, stabil og flott mann som jeg klarer å leve sammen med hver dag:) Det er nemlig ikke alle som egner seg til det Good Luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 Takk for de orda. Får tenke på de. Vi har det jo så bra på så mange måter.Blir vel bedre når unga blir større og vi kan sove til mer enn kl 6. Den gangen jeg traff han fokuserte jeg på kvaliteter som samme interesser ,at han var snill og omtenksom orden på økonomien og knakende kjekk. Vet mange missunner meg han ,men jeg trenger å være litt sjalu. Det har jeg sagt til han også. Trenger å få litt mostand. Men han synes jeg blir bare mer og mer sexy og er fornøyd med meg...He he. Er vel ikke mange som klager over at mannen kun vil ha kona kanskje:) Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #6 Del Skrevet 6. april 2011 Nei du har vel egentlig et luksus problem.. selv om jeg forstår deg kjempegodt.. Men tenker nok det at han nyter nok synet av andre pene damer, mer enn du tror Er sikkert bare veldig flink til å skjule det Hilsen 14.14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #7 Del Skrevet 6. april 2011 Jo vet han ser damer. Er ikke helt på jordet.hi hi.Men han kan godt flørte for min del. Vi er veldig åpne om det meste. Sist jeg var utpå var det en mann jeg kjenner litt som prøvde å sjekke meg opp. Jeg synes han er kjempe pen og hyggelig og vi snakket en god del sammen den kvelden. På slutten av kvelden gav han meg plutselig e forsiktig kyss(uten tunge). Dette fortalte jeg mannen min og han blir ikke sjalu for det. Han sier han stoler 100% på meg.Men jeg er mer redd for meg selv. Hvorfor bli "betatt" av andre når jeg har det bra hjemme. Skylder på mangel på spenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #8 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg er enig,tror det er mangel på spenning. Føler det sånn selv. Blir hele tiden betatt av andre,men har en perfekt mann hjemme. Noen med gode tips?For jeg vil ikke bli betatt av andre hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #9 Del Skrevet 6. april 2011 Ha ha....Ikke lett å være kvinne i et bra forhold. Det jeg vet med meg selv er at alt blir forsterket når jeg drikker. Så det er godt det er sjelden. Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #10 Del Skrevet 6. april 2011 Har det omtrent akkurat som dere, bare at vi har sex enda sjeldnere!!!! Jeg er egentlig veldig glad i sex, og jeg er mye kåt. Men det ender dessverre med at jeg heller onanerer fremfor å ha sex med mannen..... Vet jeg er kjip. Men spenningen er borte. Og jeg er lei av å ha sex med mannen... Huff..... Føler meg jævlig som sier det, men det er dessverre sannheten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #11 Del Skrevet 6. april 2011 opp opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #12 Del Skrevet 6. april 2011 Men hvordan får vi tilbake spenningen uten å bytte mann ? Funka liksom når jeg var yngre og ikke hadde barn eller var gift. Men kan ikke resten av livet bytte menn hvert 7-8 år..... Sex er godt det når man først setter igang. Men blir gjort på samme måte hver gang. Kjenner han jo ut og inn og det er jo bra,men ikke for spenningen. Og er redd at uten sex da dør forholdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #13 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg pleier flørte med andre og får spenningen der og så tar jeg den gode kriblende følelsen med meg hjem til mannen min. Jeg blir i godt humør av å føle at jeg fortsatt er attraktiv og at jeg blir hos mannen min fordi jeg VIL og ikke fordi jeg MÅ fordi ingen andre ville hatt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #14 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg pleier flørte med andre og får spenningen der og så tar jeg den gode kriblende følelsen med meg hjem til mannen min. Jeg blir i godt humør av å føle at jeg fortsatt er attraktiv og at jeg blir hos mannen min fordi jeg VIL og ikke fordi jeg MÅ fordi ingen andre ville hatt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #15 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg pleier flørte med andre og får spenningen der og så tar jeg den gode kriblende følelsen med meg hjem til mannen min. Jeg blir i godt humør av å føle at jeg fortsatt er attraktiv og at jeg blir hos mannen min fordi jeg VIL og ikke fordi jeg MÅ fordi ingen andre ville hatt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #16 Del Skrevet 6. april 2011 Det er sant...Fine ord. Noe av problemet er at jeg som ung ikke var så attraktiv ,men har blitt det med åra ved at kroppen er meget veltrent. Var kraftig før. Ikke noe problem med tilbud og jeg nyter det. Men vil absolutt ikke gjøre noe galt mot mannen min. Selv om jeg kan tenke at den mannen der hadde vært god å kysse:) Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå