Gå til innhold

Jeg er 1.66 cm.. Er jeg høy, lav, eller vanlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 165 cm å føler jeg er ganske normal. Selv kunne jeg tenkt meg å vært noen cm kortere siden min mann bare er ca 173. Jeg liker å gå i høye sko å syntes det er kjedelig at jeg da blir like høy so han.

Haha, jeg traff visst noen nerver med den kommentaren min ja... Var da ikke seriøst ment, men her jeg kommer fra er det en "frase", en vitse-kommentar - brukt i forskjellige settinger UTEN seriøs mening. Ber stort om unnskyldning for alle som følte seg truffet! Det var absolutt ikke meningen :)))

Hilsen hun med liten og søt og stor og stygg :)))

Og for å understreke at jeg virkelig ikke mente det sånn huker jeg vekk anonym-haka nå :)

Annonse

Jeg visste ærlig talt ikke at høyde kan være en belastning på denne måten. Er man veldig høy eller veldig liten er det like ille for den det gjelder! Jeg skrev i det første innlegget mitt at jeg slet med min lave høyde i yngre dager, men man lærer seg å leve med det, ikke sant??? Men herregud, at min unnskyldning er verdiløs viser også at enkelte her inne virkelig tar seg selv høytidelig og nærtagende.

Som mange andre ganger i dette forumet. Prøver meg igjen; unnskyld, det var ikke meningen å såre noen!!!!! Herregud.

Dæven du suger i å be om unnskyldning!

"Men herregud, at min unnskyldning er verdiløs viser også at enkelte her inne virkelig tar seg selv høytidelig og nærtagende.

Som mange andre ganger i dette forumet. Prøver meg igjen; unnskyld, det var ikke meningen å såre noen!!!!! Herregud. " Jeg ler meg fillete! Skal alle disse fornærmelsene og kartakteristikkene forestille en unnskyldning? Hahahaha, og meg har du ikke tråkket på tærne i det hele tatt. Men du kan virkelig ikke kunsten å be om unnskyldning.

la nå multimamma vær i fred!

tydeligvis at det er flere med høydekomplekser her inne. vil tro det er verre og være under gjennomsnittet enn over.

høge folk fleiper like mye om lave folk som lave gjør. og det går alt fra og henge de på veggen og putte de i lommen. å så langt har ingen tatt seg nær av det heller.

er man stolt over høyden sin så tar man slikt med humor, hvis ikke kan man gå å gjemme seg under dyna. for man blir møtt med slik hver dag.

Annonse

multimamma:

lær deg først som sist:

Vokt hvert ord du kommer med.... du kan risikere å såre noen om du sier at:

melk er sunt - noen er allergisk

junkfood er godt - noen sliter med fedme eller anoreksi

amming er best - alle kan ikke amme

keisersnitt er en lettelse - for alle må føde vaginalt

at du er lei gubben - det er alenemødre

at du vil studere mer - alle kan ikke ta en utdannelse

at svigermor er pågående - noen har ikke en svigermor

at du håper på å få en jente neste gang - gutter er jo da såååå uønsket

og for pokker, ikke nevn liten og søt - for folk har faen meg komplekser for høyden sin også!!! Og da tråkker du noen på tærne.

Hilsen ei som ikke tåler melk, som er feit og har en gutt (og elsker han mer enn noe annet her i livet).

idealet?? det komemr vel veldig ann på hvem du spør.. ikke alle liker syltynne modeller på 180..

der er faktisk mer feminint å være liten å nett? det "ultimate kvinnelige" er jo å være det motsatte av menn, altså i steriotyp mindre i størrelse, svakere, mykere, rundere og mer "sårbar".. det er det naturen har gjort for at menn skal tenne på damer, for at de skal ha en grunn til å "beskytte" henne..

til hi, selv er jeg forholdsvis lav, 1.63, men er ikke særlig nett eller svak.. men jeg føler meg lav og er glad for det! =D kan ha på meg høye hæler, eller la være akkurat som jeg vil, føler meg mer feminin nå enn om jeg hadde vert 10cm høyere (tror jeg) skulle kansje hatt litt lengre bein da.. men da måtte jeg korta av i ryggen! haha..

Jeg er 161 og blir tydeligvis sett på som lav av andre. Føler meg ikke sånn superlav da... Men det er kanskje fordi jeg har del venner som er lavere enn meg.

Mannen min er 190, så litt forskjell er det jo, men det er bare koselig:)

Hvorfor i all verden skal jeg la henne være ifred? Jeg har ikke gjort henne noe som helst annet enn å le av en unnskyldning som er helt komisk.

Jeg har ingen komplekser for høyden min, kanskje du skal gi opp hobbypsykologvirksomheten din?

Takker for litt støtte :) Ikke lett å være på forum når man må vokte hvert eneste ord, men joda, jeg skla ta det til etterretning :) Heretter blir det anonyme svar der jeg mistenker lynsjing og ikke-anonyme på supertrygge temaer :)) God helg!!!

Eller du kan droppe å karakterisere andre som nærtagende ol når du skal gi enunnskyldning. Unnskyldninger skal være uforbeholdne, ikke legge ansvaret over på den du unnskylder deg for. Dette er barnelærdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...