Gå til innhold

Jeg er 1.66 cm.. Er jeg høy, lav, eller vanlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 165 og anser meg selv som vanlig. Men har fått inntrykk av at enkelte anser meg som lav. Er det ikke ganske gjennomsnittlig høyde da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat like høy som meg og jeg er HELT NORMAL :)))))) Matcher mannen min perfekt, som er 180 :) I tenårene og tidlig 20-år følte jeg meg liten, men med alderen liker jeg faktisk å ikke ha så mye avstand ned til bakken, jeg. Bedre å være liten og søt enn stor og stygg :))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. hehe.. jeg bare så det andre innlegget her om høyde.

og jeg har aldri tenkt noe særlig over høyden min..

Så jeg bare lurte litt :) hehe

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennomsnittshøyde på kvinner i Norge er ca 170cm nå, hvis ikke mer. I 2008 var det 168 cm.

Er man under 168 cm blir man nok ansett som lav ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, stor og stygg??? Finnes veldig mange flotte høye damer. Er jo det som er idealet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og da tenker jeg ikke 190. mer 170-180. Maken til barnslig kommentar. Jeg er ikke kjempehøy men meget fornøyd med mine 172 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å være liten og stygg,enn stor og stygg i hvertfall,synes jeg:) Jeg er ikke den som skrev stor og stygg over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen år siden var ihvertfall 165 cm gjennomsnitt for dame. Det var da også "kravet" for damer som ville inn på politihøyskolen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 168 cm, føler meg ganske normal, men har fått mange kommentarer om at jeg er så høy, hva kommer det av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som vanlig er det noen som tilter over en kommentar som "bedre å være liten og søt enn stor og stygg".... er det mulig å være nærtagende sier jeg bare.

 

Jeg er 166cm og tror det er ganske vanlig. Kanskje litt kortere enn gjennomsnittet... men ikke dvergaktig liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...