Gå til innhold

Skjønner ikke hvorfor folk har det så rotete hjemme - har alt på stell, jeg!


Tante Blås Squaw

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tja, rommene til ungene ser jo slikt ut rett som det er :) Men resten av huset er strøkent da :) Og rommene må taes når det ser slikt ut, av ungene selv, med assistanse fra meg så klart !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, er glad jeg tok en rydderunde på mandag, hadde liknende tilstander her hjemme også. Etter å ha tråkket på x antall perler og legoklosser som lå strødd rundt og bannet sånn passe høyt flere ganger, tok jeg grep og fikk orden i galskapen. Men herregud så tungt det er å motivere seg av og til...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sqaw da! Det er jo bare ett bord! Ryddetips fra mannen min...föys alt ned i en pose, så er det borte! Eventuelt, ha duk på bordet. Når du skal rydde, bretter du kantene på duken over rotet, slik at det blir et knyte. Dette kan så plasseres hvor det måtte önskes, utenfor synsvinkel. Tadaaa! Sånn gjöres det ofte når jeg ber han om å gjöre bordet klart for mat...hahahaha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, nå måtte jeg le høyt, men jeg forteller ikke den undrende mannen min hva jeg lo av, for slike fikse ideer trenge han IKKE;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge en slipper å trø over leker og så lenge en kan sette seg i sofaen uten å rydde først er det bra nok ryddig. En skal ikke overdrive heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...