Gå til innhold

Hva ville dere valgt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Å betale litt ekstra for en god mobiltelefon med et bra kamera og god lagringsplass, eller bruke lite penger på en mobil og helle kjøpe et kamera?

 

Er litt usikker her. Koster jo over 2000 kr for en mobil uten abonnement med et bra kamera på, men samtidig er jeg ikke så glad i å dra med meg så mye når jeg er ute og farter, så kamera på mobilen vil være mye enklere for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det forresten noen som kan anbefale meg en telefon? Og er det noen mobiler jeg absolutt burde styre unna? :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt kamera på godt over et år. Jeg bruker nå iphone 4. Den koster jo litt da, men absolutt verdt pengene. Kjempebra kamera, så tar alle bildene mine med den. Har jo som regel alltid strøm på den, kan laste bilder rett opp til facebook, og inn på dataen osv.

 

Jeg ville heller gått for en dyrere tlf med godt kamera enn billig mobil + kamera:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel stort sett ann på hva du vil med bildene dine.. Kamera på iphone 4 er helt greit, men du får jo et mye mye mye bedre kamera om du kjøper et ved siden av.. Om du ønsker å bli "flink" til å ta bilder og egentlig drømmer om et lite speilrefleks ville jeg definitivt ikke kjøpt en dyr mob m/kamera, men mye heller kjøpt et kamera ved siden av.. Om du har tenkt til å poste bilder på face og ikke så mye mer enn det så er det jo kjempepraktisk og helt greit med et kamera på mobilen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...