Gå til innhold

Noen som har Nikon D5000?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har dette speilrefleks kameraet? Er du fornøyd/misfornøyd?

 

Vurderer å kjøpe det selv. Har litt erfaring med speilrefleks fra før og ser nå at Siba har et godt tilbud på dette med to objektiver.

 

Setter pris på alle erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det og er veldig fornøyd. Undersøkte mye før jeg kjøpte det og det har fått veldig gode anmeldelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det høres bra ut :) Har også undersøkt mye. Ser mange foretrekker Canon men jeg fant ikke noen som jeg følte var aktuelle der...

 

Andre erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra nok, men kjøp heller D90. Du kommer til å bli frustrert etter kort tid fordi det rett og slett ikke er bra nok. Når man vil videre og lære med kommer det til kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt det i omtrent et år nå og er kjempefornøyd. Er ikke noe mesterfotograf og tar omtrent kun bilder av barna ;-) ...så jeg er kanskje ikke rette personen å spørre. Bildene blir veldig bra, og bildeseriene har gitt meg et helt nytt innblikk i hva bilder faktisk kan vise. Fanger de beste øyeblikkene. Synes det er raskt, bildene blir bra og det tåler ganske mye (har mistet det 2 ganger i bakken og det har fått regn på seg 3-4 ganger og er fortsatt like bra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...