Gå til innhold

Nå klikker det for meg..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå klikker det for meg! Hvorfor klarer ikkje jeg å slanke meg?? Jeg har 20 kg som skal av for at jeg skal føle meg komfortabel, og jeg kjenner kroppen min godt! Dersom jeg spiser hver 3 time og går 30 min rask gange daglig, er desse kiloene borte om 2 mnd.

Men jeg klarer ikke komme i gang! Bestemte meg igår for at jeg skulle sette i gang, startet dagen kjempebra, og gikk en to-timers tur, men igår kveld, så gikk det til helvette igjen.. Jeg føler meg aldri bra lenger, går rundt daglig og får panikk fordi at jeg bare blir større og større, planlegger alt, men klarer ingenting! Jeg klarte å slanke meg i fjor, holdt ut i 4 mnd og gikk ned ca 30 kg, men så sprakk jeg, og nå klarer jeg ikke komme i gang igjen.. Hjeeelp! :(

 

FAEN! Hvorfor klarer ikke jeg dette?!?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt lik. Veldig flink tidligere på dagen, så kommer kvelden.

Også er jeg veldig flink til å tenke "jeg begynner i morgen, da skal jeg være flink"

Etter graviditeten har jeg også slitt med vekta og den stod stille selv om jeg var forsiktig. Nå har jeg meldt meg inn i vektklubben og trener tre ganger i uka, og vekten er endelig på vei nedover.

Vektklubben er genialt, da får du full oversikt over hvor mye du får i deg. Og på greteroede.no er den gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke slanke deg,men forandre livsstil. Klarer du den første omstillingstiden så går resten av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet som deg. vet hva som skal til for å komme videre, men akkurat nå sitter jeg bare her og tenker på alt det fornuftige jeg skulle gjort, og tenker at nei den rockeringen får vente. Og samtidig har jeg bestemt meg for at jeg SKAL finne bikiniformen før sommeren setter inn ordentlig. Yeah right... Et spark bak hadde gjort seg nå ja, eller bare littegranne bedre tid til alt annet jeg skulle gjort som dessverre må prioriteres :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært overstreng med deg selv! Trapp ned, å unn deg litt til du har kommet inn i en god vane. Ha også en spisedag. Å så må du bare rett og slett bestemme deg.

 

Jeg er sånn jeg også, men jeg har ikke så mange kilo som skal av nå. Men det er møkkavanskelig! En gang klarte jeg å gå ned 20 kilo på et par mnd. Vekten har økt med 10 kilo de siste tre årene, men det er ikke lett å finne motivasjonen igjen. Men har siden januar tatt av 6 kilo, å så nå gjenstår de siste 5. Men det er enda verre! :P

 

Uansett hvor vanskelig det er så må man bare bestemme seg. Ikke ha søtsaker og fristende ting i huset.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om man ikke kan prioritere trening en periode så burde man hvertfall være veldig flink med maten. Da kan man gjøre begge deler ;o)

 

Jeg bruker også rokkeringen. Har du ikke et tv program du ser fast hver kveld, som f. eks. nyhetene? Stå å rokk mens du ser på det. Jeg står fast til et program hver kveld, 30 min. Har mistet 10 cm. rundt midjen på 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...