Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal ringe sykehust i dag for å høre om eggene har blitt befruktet... Gruer meg! Hadde uttak i går. og de fikk ut 5 egg. Tenk om ingen lar seg bruke, da er jo alt forgjeves.. Er det noen her inne som har erfaring med dette? Hender det ofte at eggene ikke lar seg befrukte? Eller ikke overlever til de skal settes inn igjen? Takknemlig for svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143110333-ang-befruktede-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde egguttak 3 ganger ved fertliteten porsgrunn.....

1 uttak 4 egg ut og ingen befruktet

2 uttak 4 egg ut og umodne egg

3 uttak 5 egg ut 1 eggskall og 4 umodne egg....

Så ja desverre dette skjer.... :/

Håper virkelig at alt går bra for dere :)

Vi er nå oversendt riksen ig skal ha vårt første forsøk der nå i april :) Håper dem er flinkere der ;)

Takk for svar! Vi tilhører Riksen! Får bare krysse alt man har og håpe det beste :-) Vi har en sønn på 14 år og han har blitt informert om dette forsøket. Men da han hørte om alle turene vi måtte reise til Oslo og om alle medisinene jeg måtte ta utbrøt han tørt. "Hadde det ikke egentlig vært lettere å gjøre det på den normale måten mamma?!!?" Hehe, de får liksom sagt det! Han ble til på første daten, og nå har vi prøvd i mange år uten at det har skjedd noe.... Det skal vist ikke være til å forstå dette med kroppen! Lykke til dere også!!

Vi har en lang vei vi også...fra skien og til oslo... jeg har tidligere fått to barn... Har ei jente på 11år (tidligere forhold) og fikk ei jente i 05 som døde etter få dager pga alvorlig hjerte feil.... Men vi prøver...gir ikke opp! Jeg trur de er veldig dyktige i oslo,de har et annet system osv enn porsgrunn i hvertfall.... Jeg har pco,så derfor er jeg vanskelig å stimulere... Men satser på innsett i mai og baby i 2012 ;)

Lykke til du også :)

Så leit med hun som døde... Bra at dere ikke gir opp, for en dag lykkes dere helt sikkert :-) Hva er pco? Er ikke helt inne i disse forkortelsene..

Vi får nyte våren, og ikke ta skuffelsene på forskudd! En dag er det våres tur:-)) Så fint at det finnes et forum som dette, så vi kan dele erfaringer. skuffelser og gleder. Så føler vi oss ikke så alene :-)

Annonse

Huff :(( Jeg vet hvordan du har det og det er GRUSOMT vondt :( Man føler at ALT er forgjeves! Men ikke gi opp.... vi fikk tre nedturer og jeg må innrømme jeg håper men har ikke trua på at den 4 blir noen lykke for oss heller... Men dette er et så stort ønske at jeg kommer ALDRI til å gi meg.... Hadde dere vanlig eller ICSI ?

PCO er polycystiskovariesyndrom masse små eggposer(folikler) i eggstokkene som er der hele tiden og de fleste hos meg er tomme.... Det er lettere om du søker på PCO for jeg er ikke så flink til å forklare.... Sender deg en STOR trøste klem <3

Ja leste litt om PCO, men det er da store muligheter for deg å bli gravid selv om du har det :-)

Takk for trøsteklem, trengte den!!

Vi hadde vanlig ivf. Kan tenke meg at det er det som har vært problemet hele veien, at eggene ikke lar seg befrukte siden de ikke finner noen feil på verken mannen min eller meg... Men ikke lett å sette diagnose på seg selv... Har fått time hos Riksen i morgen, så får høre med legen om det kanskje lønner seg med ICSI neste gang.. Det er bare å riste av seg skuffelsen,brette opp armene og begynne på nytt! De som blir gravide på naturlig måte skulle bare vist hvor heldige de er!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...