Gå til innhold

Hadde dere tilgitt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En som dere har vært forelsket i i lang tid, prøvd å kjempe for denne mannen, og han har avvist dere flere ganger, pratet stygt til dere (ordene som hore, idiot, dum, banning, og hatmeldinger i fylla), beskyldt for både det ene og det andre, som plutselig ringer etter flere måneder uten kontakt og sier han er forelsket? Når han et par ganger før har sagt til dere i fylla om forelskelsen, uten at det betydde noe?

 

Jeg trodde ikke på denne mannen, og angrer som en hund. Kanskje jeg har gjort noe feil, men nå klarer han ikke finne de rette følelsene for meg lenger siden jeg ikke responderte den gangen (ca 3 måneder siden).

 

Trenger noen synspunkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med en slik oppførsel hadde jeg vært glad til om jeg ikke hadde hørt fra han igjen! Det høres jo absolutt ikke bra ut at han kan finne på å si slike ting! Ta det som et tegn, å vær glad for at han viste deg hans fæle sider så tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nei!!

 

Finnes flere fisk i havet! Dropp denne karen og finn deg en ordentlig mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en mann du skal være glad til å slippe å ha noe mer med å gjøre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ikke stabil ut. Hva skal du med en mann som er fraglete i sine følelser og sier stygge ting til deg? Når du nå spør oss om du har gjort noe feil har han allerede underkuet deg en del. Nei, lev alene til det kommer en mann som bare sier pene ting og får deg til å føle deg trygg og god. Folk som ødelegger livene våre, trenger vi IKKE!

En mann skal være et positivt tilskudd til livet. Er han ikke det, klarer du deg så mye bedre uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Du kan da ikke seriøst mene at du FRIVILLIG vil ha en sånn mann? Han ville jeg ikke tatt i med tang en gang.

 

Hold deg langt unna og få deg litt selvrespekt! Det finnes mange kjekke menn der ute som faktisk klarer å oppføre seg ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri i verden!

 

Jeg kan nok tilgi mye jeg, men at en mann hadde behandlet meg som dritt under skoa og kalt meg hore og andre stygge ting hadde jeg aldri funnet meg i.

 

Hvordan tror du forholdet til en mann som har så liten respekt for deg blir da? Hvordan tror du den første krangelen vil blir, hvordan tror du selvtilliten din vil bli etter noen år sammen med en sånn mann?

 

Nei for all del, finn deg en snill og omtenksom mann som behandler deg som du fortjener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, ser ut som jeg har gjort riktig valg den gangen jeg ikke tok ham imot.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...