Gå til innhold

angånde vaskehjelp- betaling??? vanlig husrengjøring vs vårrengjøring. hvor mye???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvordan betaler dere/får betalt. svart - hvor mye??? hvit-hvor mye???

2 etasjeses hus.... ca 500 kr per gang for vanlig rengjøring (støvsuging/stryking osv ca 3 timer)

 

vårrengjøring: 2-3-4 tusen???

 

trenger mange svar. haster litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har jobbet som renholdsarbeider, og i ditt tilfelle ville jeg tenkt timebetaling(regnet ut ca hvor mange timer arbeidet ville ta..

når det gjelder vårrengjøring så synes jeg det går litt mer under "nedvask" , ikke like mye og hardt selvfølgelig.. men kommer jo ann på hva som er ekstra etc, vinduspuss/skrubbing/tepperens etc, hva skal vedkommende gjøre ? innvendig vask av skaper ??

 

så kommer d jo også ann på hvor skittent d er..og 2 etasjes hus kan jo være såmangt tidsmessig , kommer jo ann på hvor mange kvadrat det er!!

og ekstra ting som gjøres utenom vanlig renhold....

 

svart , så ville jeg tenkt timebetalt, og så kansje doblet det,(vårrengjøring) for man tenker jo ikke som et firma, det er dyrt, og da kan man jo like gjerne bruke firma isteden.

hør med vedkommende vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo regne 20 kr pr kvm og se hva det blir, det er billigere enn hva vaskefirmaene tar på nedvask(regner med det ligger på kasnje 30 kr kvm nå?)

 

hilsen forrige innnlegger 12.05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...