Gå til innhold

PINLIG,Hva skal jeg gjøre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på besøk hos ett vennepar i førti årene nylig.Jeg sov hos dem i tre netter.

Den dagen jeg skulle reise hørte jeg at de hadde sex i stuen,jeg ble så kåt av lydene at jeg sto i døren og spionerte.Desverre for meg ble jeg oppdaget. Jeg hørte at dama hvisket herregud hun står og ser på og så sluttet de.Det ble ikke nevnt noe mer,men jeg er så flau.Hva skal jeg gjøre.De er egentlig venner av foreldrene mine og jeg kommer til å treffe dem i bursdager osv.Dessuten er datteren dem venninen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, kjipt å bli avslørt som kikker. Jeg vil tro det beste er å bare la saken ligge. Hva skal du gjøre liksom? Sett er sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj! den er lei!!

 

du får bare si ett eller annet om at du hørte rare lyder og var redd en av dem var syk eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha:)

Hvis dette er sant så bare la det ligge og lat som ingenting. Det kommer de til å gjøre, hehehehehe!

Skulle ønske det var meg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, genialt :) Neste gang jeg opplever noe pinlig skal jeg huske å spørre om råd her inne.

 

Forresten rart at folk har seg på stua når de har gjester da. Det hadde ikke jeg og mannen gjort i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...