Gå til innhold

Ett spm ang jobb i attføringsbedrift/ arbeidstrening..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått aap og lurer på å gå for dette alternativet.Hva slags jobber er det nav har å tilby og er det noen mulighet for å få fast jobb på ett slikt sted etterpå.Er dette noe du vil anbefale eller burde jeg heller benytte muligheten til å gå på skole.Får man referanser fra slike jobber og hvordan stiller en arbeidsgiver i en vanlig bedrift seg til at man har jobbet på attføringsbedrift ?

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for å svare deg kort på hvert enkelt spørsmål.jeg har vært i det her systemet i 1 år, men er ute av det i juni 2011.

jobber er ikke lett å vite hva du får, for det kommer ann på hva slags plass du kommer til.

der jeg har vært er det mange forskjellige jobber,som en kan velge seg ut, for å finne ut arbeidsevnen din.

og der får en ikke jobb etterpå, det er helt klart.alle plassene rullerer.

jeg måtte igjenom dette opplegget for å kartlegge helsa mi, før det har jeg tatt skole over nett,1 år.

ingen referanser, da det ikke er en vanlig jobb, og det er i regi av nav.

ikke lett å få jobb etterpå, om ikke nav kan betale lønnen din i ca 6 mnd etterpå, for å bevise at du kan jobbe, og fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kan jeg skjønne at du mener, men meningen er at nav skal finne ut hvor mye arbeid og belastning du tåler.

den plassen jeg var på, var det ca 100 personer,alt i alt, det er jo arbeidsledere,veiledere,og slike som er 100 % uføre, som klarer å jobbe litt, men er der mest for det sosiale.

tilbudene er også mange.

vi har fysio,psykolog,veiledning,økonomisk hjelp,om det trengs, mulighet til svømming,trening og spinning.

mange muligheter.

jeg liker meg godt, men når ikke engang lett kontorarbeid funker,så kan jeg gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...