Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er plaget med en regelmessige blødninger og av og til fosser det. Det er veldig plagsomt, så jeg lurer på om noen ser om de vil avta utover svangerskapet? begynte i uke 12 er i uke 19 snart. Kan noen se hvordan svangerskapet ellers vil forløpe seg? om jeg får en bedre fødselsopplevelse denne gangen? har termin 3.sept., kommer jeg til å føde før termin? kjønn?

Håper på at flere vil gi tilbakemeldinger!

F.dato:09.03.74

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143110129-noen-som-vil-se-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg tror du kan slappe av..

Jeg ser ikke i kort eller kule, jeg får opp bilder som viser hva som skjer etterpå når du forklarer nåtidens situasjon..

Jeg ser sykehusinnleggelse. Om det er på sykehushotell pga lang avstand eller om det er på selve sykehuset ser jeg ikke nå.. Men ser at det er pga blødninger og premature rier.. Det kommer til å gå bra, og jeg ser en jente, men hvis du spør meg igjen om noen mnd, når du er lenger på vei kan jeg svare mer sikkert, pga jeg ser ca fire mnd frem i tid... håper jeg ikke ser jente på deg nå pga litt for tidlig fødsel... hmm.. Ser i hvertfall stor glede så det er ingen farer som truer av det jeg får opp bilder av...

<3

hei

jeg får jente på deg og føler du vil ha en grei fødsel, føler det er mye angst hos deg ifht det så prøv å snakk deg gjennom det på forhånd. får ikke opp at det skal skje noe mer skummelt i svangerskapet ditt, om blødningene vedvarer kan jeg ikke si, men føler du vil få en fin sommer og vil klare å nyte svangerskapet ditt den siste tiden før fødsel.

masse lykke til!

Annonse

hei :) tror du kommer til å få noe før tiden men innen for normalen så etter uke 37.. men tror fødsel vil finne sted mellom uke 37 og uke 38+5 en plass mellom der :)

får opp gutt på deg, men også en jente følelse dukker opp... men går for gutt denne gangen :)

Takk til dere som er så snille og vil spå:) Mange betryggende ord. Fikk vite på ul denne uken at det var en gutt i magen, men jeg selv har hele tiden hatt jentefølelse og alle uten du som sist spådde meg har fått opp jente på meg. Må vel stole på ul:)Har ei jente fra før. Men det er selvsagt uvesentlig hvilket kjønn det er , bare artig å vite av praktiske grunner. Er mer spent på alt som skjer før og under fødsel.

Om det er flere som vil se angåene blødningene etc. er jeg veldig takknemlig.

Det vil være godt for deg å ta en pause, fokusere på å bare ta livet med ro. Vær opperksom på dine omgivelser, og hvordan du påvirker de, la alt komme fra hjertet og ha et avslappet forhold til all ting. Du må finne din naturige syklus mellom aktivitet og avslapping, den er nok ikke den samme når en er gravid.

Det vil være godt for deg å ta en pause, fokusere på å bare ta livet med ro. Vær opperksom på dine omgivelser, og hvordan du påvirker de, la alt komme fra hjertet og ha et avslappet forhold til all ting. Du må finne din naturige syklus mellom aktivitet og avslapping, den er nok ikke den samme når en er gravid.

Hva mener du med pause? Jeg jobber fortiden 60% i barnehage, men er litt usikker på om jeg skal fortsette som vanlig pga.blødningene om det er det du mener med pause!? Synes jeg har blitt flinkere til å slappe av da jeg føler meg i god form foruten blødningene da. Har vel litt vanskeligheter med avslapping ja. Takk Leo for tilbakemelding

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...