Gå til innhold

Jordmorbesøk, spent på modning, termin i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt masse sterke kynnere de to siste ukene, til tider regelmessige 7-8 min mellom, og ganske vonde.. gått til modningsakupunktur i tre uker, så nå er jeg spent på om det har hatt noen effekt.. termin i dag:) Håper jordmor vil ta en liten sjekk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har det gått?! :o)

Skrevet

Det gikk fint. Ikke noen innvendig sjekk hos min jordmor, men alt er bra med lille i magen og hodet har festet seg godt. Mye som tyder på at det har skjedd modning de siste ukene og at det nærmer seg fødsel:) men, jeg senker skuldrene og prøver å samle energi i stedet for å fokusere på at ting skal skje.. har gått over termin med de to første;)

Skrevet

Jeg har termin fredag. Var hos jordmor i dag, bare 1 cm åpning, men myk. Har også gått over med de to første, ni og ti dager.... Orker ikke det denne gangen! Har fått modningsakupunktur i fire uker. Hodet hadde ikke festet seg.

Lykke til, håper du føder snart :)

Skrevet

Pingo80, har du merket noen virkning etter akupunktur? Hvis du er myk og har begynnende åpning, er jo det gode tegn:) Kjenner meg klar for fødsel og har ikke så lyst til å gå langt over termin, men vi har jo ikke så mye vi skulle sagt til slutt...

Rart hvordan jordmødre praktiserer dette med å sjekke modning så ulikt..min ville ikke, sa bare jeg må hvile og slappe av så mye som mulig, at det er den beste måten å få i gang ting på:)

Lykke til selv!!

Skrevet

Jeg har hatt mye kynnere de siste ukene, det kan vel kanskje skyldes akupunkturen, men det vet man jo ikke! Jeg var veldig plaget med smerter i rygg og bekken, og dette ble BETYDELG bedre av akupunktur. Jordmor mente at det at jeg hadde åpning og var myk skyldes akupunkturen. Har hørt at mange jordmødre ikke vil sjekke åpning... og ikke vil strippe.... jordmora mi strippa meg i dag, men holdt ikke på lenge. Har hatt litt blodblandet utflod etterpå, men merker ingen tegn til at det er noe på gang.

:-) Hold ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...