Gå til innhold

Hvilket vaffeljern har DU stående,og blir vaflene gode??


zombie2be

Anbefalte innlegg

Kasta mitt,vaflene blei jo aldri gode eller ordentlig stekt. bare flate å vonde:P

Så nå sitter jeg her å drømmer om nystekte vafler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et dobbeltjern fra Cloer. Er ikke fornøyd med det. Lokket er veldig tungt, så vaflene hever dårlig, de blir heller presset sammen. De blir tunge og kompakte.

Hadde et annet, men på det begynte belegget å løse seg opp på, så det turde jeg ikke bruke lenger, husker ikke hvilket merke det var. Det var ikke det perfekte jernet, men greit nok. At det ikke tålte varme og at belegget løste seg opp var selvsagt ikke så bra da.

 

Tror det å finne det perfekte vaffeljernet er vanskelig, syns stadig jeg hører om noen som sliter med å få til vaflene sine, og at jernet ofte er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et gammelt og godt Philips-jern, som jeg har hatt i snart 19 år :-) Det har alltid vært bra, og funker fortsatt kjempefint.

 

Tror de har lignende jern i salg idag også.

 

Ellers vet jeg at Wilfa har fåt mye skryt for noen av sine jern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også et hauggammelt Phillipsjern, "arvet" av mamma da hun kjøpte seg nytt..og det steker vafflene skikkelig og de blir veldig gode! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom på følelsen at de gamle vaffeljernene fungerer best! Mamma har et steingammelt et som knapt henger sammen, men det lager supre vafler!

 

Vi har et som er noen år gammelt nå, men er fremdeles ikke fornøyd med det... Håper det blir bedre med årene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...