Gå til innhold

Syk og kan ikke gå hjem fra jobb


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Stemmer det. Jeg jobber ved sentralbord/resepsjon og er nå dønn forkjøla med litt feber attåt. Føler meg ikke bra. MEN jeg prøvde å si i fra til hun som skal overta for meg når jeg er syk at jeg muligens kommer til å gå hjem snart. Da fikk jeg bare beskjed om at hun kunne ikke sitter her til kl. 16 nei, og ikke kunne hun sitte her i dag heller for hun var ikke helt bra i maven.

I tillegg er jeg vikar her og har kan hende muligheten for fast ansettelse til sommeren.

Hva pokker gjør man? Føler meg ikke presentabel nok til hverken tlf. eller mottak i resepsjonen.

Har mest lyst til å grine nå. Var på do i sted og da traff jeg noen av de andre på huset, dem ga meg beskjed om å komme meg hjem og det uten at jeg hadde sagt noe om at jeg er syk. Men kan jo ikke det om det ikke er noen til å ta over for meg :-(

 

Sånn, måtte bare få ut litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem som skal betjene denne resepsjonen er ikke ditt problem.

Det er noe sjefen din skal ordne oppi.

Snakk med sjefen din, si at du er syk å må gå hjem.

Og så går du hjem og legger deg.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det for meg også. Hvis jeg går på jobb og ikke føler meg bra må jeg bare være der til dagen er slutt. Nå er jeg veldig sjelden syk, kanskje 1 gang i året, men da ringer jeg å sier at jeg ikke kommer. Da slipper jeg å stresse med at ingen overtar o.s.v. Det må jo bare bli sånn så lenge vi ikke kan gå hjem når vi er syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobber, rapporterer en til nærmeste sjef når en er syk og så er det den som skal finne erstatter. Prøv det du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...