Gå til innhold

Hvilket regntøy er du mest fornøyd med?


Turtelduen

Anbefalte innlegg

Skal ut å kjøpe nå, og til eldstemann må jeg kun har en bukse som er vanntett, han går på skole og trenger mest en overtrekksbukse som er god i vann...

Og ellers så lurer jeg på hva regntøy dere er fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skoleguttene mine har allværsbukser som de bruker hele høsten og våren, de er vann- og vindtette pluss at de puster så de fungerer supert i regnvær og ellers når de leker er på skogsturer osv på skolen.

 

Har stort sett brukt Skogstad til dem og er fornøyd med dem. Men nå i for en stund siden fikk jeg et sånt tilbud fra Lindex med 25% på en valgfri vare så jeg kjøpte en sort allværsbukse der til 1.klassingen min. Jeg er positivt overrasket, den er god på og han har ikke blitt bløt eller slitt hull i den enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reflex og H&M sitt. Reflex sitt er ganske kraftig, mens H&M sitt er tynnere og mer bevegelig, men like slitesterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt en helly hansen overtrekksbukse til tulla, den er jeg kjempefornøyd med. Fantes i brun, kjøpte på obs til 299 i forrige uke. Har brukt den hver dag siden, i dette bløte vårværet, og er like tørr. Ellers av regntøy liker jeg best didriksons og reflex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...