Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test på morningen i dag og jeg er GRAVID :) en god start på dagen:) så nå krysser jeg alle fingre og tær på at denne gangen skal det gå bra:) jeg har hatt 3 spontant aborter i løpet av hele 2010:( så nå går jeg for gull denne gangen. Ville bare dele dette med noen siden jeg ikke tør å skrike det ut til fam. og venner her.

Hilsen ei som er super glad og håper at dette vil gå bra denne gangen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer... :-))))

håper jeg snart kan bli like glad som deg snart..

ikm på lørdag tror jeg..

når har du termin?

Skrevet

Gratulerer så masse! Lykke til! Håper jeg følger etter deg inn på 1.trimester i løpet av de neste dagene! Jeg har ikm rundt helga en gang.

Skrevet

Gratulerer!!!!!

Jeg tok også en test idag, på ettermiddagsurin. Svak, men rosa og klar!! Ikm på søndag da, så nå får jeg bare vente i spenning til ikm er forbi :) Dette var min første pp etter MA i februar.

Lykke til!!! Håper den sitter godt på oss begge denne gangen :):)

Skrevet

Tusen takk damer:) jeg håper jeg kan følge noen her. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre her:)

Skrevet

Jeg blåser over masse babystøv til deg jeg:) :*

jeg har termin 16.des. Hvis alt går bra så vil dette bli mitt fineste julegave jeg noen gang vil få:) så krysser fingrene mine:)

Skrevet

Gratulerer!!!!! Krysser fingre og tær for din skyld :)

Skrevet

Gratulerer så mye:):) Jeg skal selv teste til helgen og om den er posetiv har jeg regnet ut at termin blir ca 20 desember. Håper og møte dere i desmeber klubben :)

Skrevet

Så spennende, Engel! Jeg fikk positiv test idag, 4 dager før ikm...krysser fingrene for at spira klamrer seg fast og med termin 20.desember! Håper du kommer etter :)

Skrevet

Jeg testet i dag og den var negavtiv skal ha ikm mellom lørdag og mandag, så jeg håååååper at jeg har testet for tiderlig. Så morro at du også har termin den 20 desmber.

Håper at det går bra for deg, jeg sitter med en følese at det kansje ikke har gått denne gangen, er vant til og bli skuffet nå føler jeg.

Skrevet

4 dager før ikm er jo egentlig veldig tidlig å teste, men jeg testa positivt like tidlig forrige gang også så tok sjansen ;)

Jeg ville ikke tatt det som negativt før etter ikm! Lykke til! :):)

Skrevet

Takk, jeg skriver tilbake etter helgen :)

Skrevet

Takk, jeg skriver tilbake etter helgen :)

Skrevet

1 2 3 på det 4. skal det skje :)

Gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...