Gå til innhold

Barna deres er vel mobbere!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er en del damer her inne, som jeg vil si mobber andre på forumet. Og det jeg tenker om dere, er at dere har ufordragelige barn, som mobber andre. For det er jo det de lærer av mamman sin, som egentlig skal gå foran med et godt eksempel. Det er visst ikke rom for å være litt "annerledes".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det er mer enn nok rom for alle som er annerledes i dette landet. Nesten værre å ikke være det nå, så det er ikke noe problem. Når det er sakt håper jeg ingen oppdrar mobbeoffere her i hvertfall og det får man lett om man går rundt å synes så synn på ungene sine hele tiden. Lær de å være stolte av seg selv uansett dere, så blir de nok ikke mobbet heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være særlig smart som faktisk tror det er sammenheng mellom hva voksne mennesker skriver anonymt på et nettforum og hvordan barna deres oppfører seg. Noe av det dummeste jeg leser her inne er innlegg som dette hovedinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, så det er mobbeofrene sin skyld at de blir mobbet?

Hva folk skriver på et anonymforum er en ting, men noen her inne skriver de mest utenkelige ting, og jeg blir forundret hvis de menneskene viderefører gode verdier til barna sine.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan faktisk skape mobbeoffre også, eller gjøre seg til ett. Hvorfor tror du det er annerledes enn å skape en mobber? Og tror du virkelig det i alle tilfeller er foreldrene til mobberen sin skyld at mobbing skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...