MBSS Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Hva gjør dere om dagene? hvordan er natten? Hvor lenge ammer dere og hvor ofte? Har ungene lagt på seg "nok"?Har dere noen rutiner? Hvor sover babyene og hvordan er søvnen? Jeg føler meg veldig fersk i gamet, men føler at vi har funnet ut av ting, likevel er jeg nysgjerrig på hvordan dere andre gjør det.
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Mitt gull er nå 3 mndr og 1 uke gammel. På dagtid er vi ofte ute og triller tur, treffer andre venninner i permisjon, eller rett og slett koser oss hjemme. Han sover tre til fire ganger på dagtid, men kun halvtimesdupper. Går vi tur, kan han sove lenger i vogna. Han sover veldig godt på nettene og har gjort det siden han ble født. Fra fødselen av var jeg så heldig at han bare våknet for mat en gang per natt. Men nå er vi oppe i to måltider per natt. Han spiser forøvrig veldig ofte - det går som regel maks to timer mellom hver amming på dagtid. Han var 60 cm og 6 kg på 3 mndrskontrollen. Han har selv funnet ut av kveldsrutiner i løpet av den siste måneden, og legger seg nå rundt klokken syv hver kveld. Han sover i egen seng på vårt soverom, men jeg vurderer å "kaste ham ut" etter påske. Da skal han inn på samme soverom som storesøster på 2,5 år. Jeg har den siste uka hatt litt lite melk på ettermiddag/kveld, så vi må supplere littegrann med MME før han legger seg. Så her har de tre første månedene gått over all forventning, en snill baby med gode rutiner - måtte det fortsette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå