Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen symptomer. Tok to positive tester for en uke siden i dag, og har regnet meg fram til termin 2. desember. Er 6 uker på vei altså.

Men jeg har overhodet ingen symptomer. Hadde litt murringer i forrige uke, men det har gått over. Er ikke kvalm, ikke trøtt eller sliten, ikke hormonell, føler ingenting uvanlig. Liker ikke denne følelsen i det hele tatt.

Er det flere som har hatt det sånn i begynnelsen? leser innlegg fra folk som en mindre på vei en meg som har masse symptomer.

blir litt redd av dette? Har begynt å glede meg til desember allerede

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143109597-ingen-symptomer-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg gikk gravid med datteren min så hadde jeg overhodet ingen symptomer,det at jeg fikk vite at jeg var gravid kom som et sjokk på meg.

Jeg hadde og et svangerskap uten noe særlig symptomer(annet enn spark og at jeg ble tyngre selvsagt)

Jeg lurte og flere ganger,men skjønte jo det når jeg snakket med andre gravide at jeg var utrolig heldig:-)

Samme her. Ingen symptomer og ingen følelse av å være gravid. Veldig engstelig. Men ringte legekontoret for å få ta en hcg-prøve, og tar en til om noen dager. Ikke noe godt å gå å bekymre seg sånn.

Så jeg skjønner deg så utrolig godt! Men har lest litt rundt og fått inntrykk av at det også er mange andre som ikke har noen symptomer i disse ukene, men så kommer det i uke 7-8. :) Jeg er forresten akkurat begynt på uke 6.

JAA!! Forstår hvordan du har det. Jeg er 12+3 i dag, tror fortsatt ikke på den positive testen pga ingen symptomer. Begynt å være liiiitt uvell når jeg står opp ekstra tidlig nå da, men ellers er jeg som før. Slitsomt. Har vært hos lege, han sa nå at han kjente livmora godt i bekkenet, men fikk ikke tatt blodprøver pga personalmangel, så skal gjøre det om noen uker. Testet 4 positive tester, så vi får slå oss til ro med at vi begge skal bli mammaer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...