Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta her har fått det for seg at nå klokken er rundt 0430 da skal hun våkne og prate. Hun ligger i sin egen seng med lyset slått av og prater i en time-halvannen. Så er hun sulten og får mat, da sovner hun igjen og sover da 1-3 timer. Men slik vil vi jo ikke ha det!!! Vår morgen starter kl.06 så om hun istedet kunne sove til da hadde det vært helt i orden, men nei da...

Noen som har noen tips? Hun får mm og spiser 2 ganger på natten nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver natt? Må være slitsomt! Her kan snuppa (også 4 mnd) ligge å putre og synge og bable veldig lenge, om hun våkner ordentlig. Da har jeg enten brukt for lang tid på å lage melk, eller knødd for mye mens jeg har gitt til henne. Har dessverre ingen råd, her har vi bare latt henne styre, så finner jeg fram telefonen og spiller kabal eller noe om jeg ikke får sove mens hun holder på.

Skrevet

Kanskje dere har mulighet for å legge henne på eget rom? Dersom dere har babycall på lav sensitivitet så kan hun ligge der og pludre og kose seg til klokka nærmer seg 6 og dere kan stå opp sammen! Høres fint ut i teorien, i alle fall, vanskelig å si om det fungerer knirkefritt i praksis... Mulig det også kan vise seg at hun spiser sjeldnere også, slik var det i alle fall her da vi la ham på eget rom 2,5 mnd gammel. Alle tre sov bedre etterpå.

Skrevet

Ja, det er nok kanskje det vi må prøve på. Det som egentling er det mest stressende er at hun vekker søsteren sin på 3 1/2...

Takk for tips!

Skrevet

Akkurat sånn var datteren min også da hun var på den alderen. Vi la henne på eget rom og da ble det mye bedre. Da kunne hun ligge og prate så mye hun ville. Nå har hun sluttet med uvanen og sover det meste av natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...