Gå til innhold

Flere pergodamer nå i april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter TR på fredag. Spotter flere dager før, men ikke begynt å spotte enda. Var kanskje litt lyserosa når jeg sjekket sist, men jeg håper jeg inbilte meg det. Har lissom hatt litt trua i går og i dag siden jeg ikke har spottet, men tror det er pergoen som har gjort det slik denne PP. Jeg tok en EL-test i sta, kall meg gjerne dum, den var jo blendahvit. Så da mistet jeg litt trua igjen. Om pergoen har fikset meg for spotting er jo det bra, men blir kjedelig å få mensen.

Jeg er lykkelig for hvert dobesøk som ikke avdekker spotting, men det er slitsomt fordi jeg går på do hele tiden. Nå skal jeg jammen ta meg en tur til. Vent litt.....

Jippi, ingen spotting hverken i truseinnlegget eller på papiret. Har et ørlite håp enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter TR på fredag. Spotter flere dager før, men ikke begynt å spotte enda. Var kanskje litt lyserosa når jeg sjekket sist, men jeg håper jeg inbilte meg det. Har lissom hatt litt trua i går og i dag siden jeg ikke har spottet, men tror det er pergoen som har gjort det slik denne PP. Jeg tok en EL-test i sta, kall meg gjerne dum, den var jo blendahvit. Så da mistet jeg litt trua igjen. Om pergoen har fikset meg for spotting er jo det bra, men blir kjedelig å få mensen.

Jeg er lykkelig for hvert dobesøk som ikke avdekker spotting, men det er slitsomt fordi jeg går på do hele tiden. Nå skal jeg jammen ta meg en tur til. Vent litt.....

Jippi, ingen spotting hverken i truseinnlegget eller på papiret. Har et ørlite håp enda.

Skrevet

Beklager at den kom to ganger, var noe som klikket her så trodde ikke det ble lagt inn.

Skrevet

Fremdeles ingen spotting. Da er jeg snart ferdig med syklusdag 26. Har aldri vært på syklusdag 26 og ikke spottet før.

Jeg kommer til å bli så skuffet om mensen kommer til helga.

Skrevet

Gleden varte ikke lenge. Spottet i hele dag. Ante at det kom til å komme, fikk noen hint i natt.

Jaja. Det positive er at jeg kanskje ikke spotter en uke før mensen lenger nå. Det hadde vært fint, ser på det som bra.

Skrevet

Full spotting i dag også. Forventer TR i morgen. Jaja. Da går vi inn i pausemåned fra pergo. Gleder meg til den er over og vi har siste pergomåned slik at vi kan bli ferdige med å prøve pergo som tydligvis ikke funker for meg. Da blir det videre utredning.

Skrevet

begynner med utredning nå snart, håper jeg får pergo så det kan bli litt fortgang i sakene :)

Skrevet

Fikk TR den 29. april. Var ingen overaskelse. Denne måneden har vi en pausemåned fra pergo. Det blir en pausemåned fra prøving også fordi jeg er borte under EL. Jaja. Da får vi prøve siden.

Skrevet

Jeg er på dag 28 i syklusen idag og tok blodprøve på dag 23 for å sjekke om jeg har hatt el. Jeg har ikke fått svar på blodprøvene enda, men klarte ikke dy meg og tok en g-test idag etter jobb.

Den var negativ innen tidsfristen, men da jeg kikket på den etter en stund så så jeg en tynn rosa strek. Jeg skal selfølgelig ikke stole på dette resultatet, men da svir jeg nok av en test igjen imorgen tidlig på morgenurin. Håper virkelig det kommer en strek innen tidsfristen, det hadde vært helt fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...