Gå til innhold

MK73

kjærevene

Anbefalte innlegg

Hei, hvordan går det med deg?

Håper alt står bra til med deg og den lille. Det var ett egg du satte inn?

Følger spent med på deg, du har vært her inne så lenge, så jeg håper virkelig det er din tur nå.

Jeg mener å ha lest at du har vært her siden 2004 eller noe? Jeg har vært her inne siden 2002, men hatt utrolig flaks i mine forsøk.

Så jeg krysser fingre for at 2011 blir et supert år for oss med babyønsker.

Klem

Fortsetter under...

Hei, Kjærevene :-)

Trivelig at du spør etter meg! Hvordan er det med deg, stor mage nå, tenker jeg? Hvordan er det med vondter og plager, er du i OK form?

Vi er over i 2.tri nå! Har så langt slått rekorden våre med 6 dager, jeg er 12+6 idag. Det er over to uker siden sist blødning, så nå håper jeg at den tidsperioden bare blir lengre og lengre. Vi har også gjort oss ferdige med duotesten, og fikk gode resultater der (lav sannsynlighet for de forskjellige trisomiene). Nå begynner det jo å bli virkelig artig med ultralyd - masse action i magen ;-)

Vi satte inn to egg (to blastocyster), og det er en baby i magen. Vi har vært prøvere siden sommeren 2004, jeg tror jeg meldte meg inn her i 2007, en stund etter at vi var igang med prøverør på Ullevål.

Ja - i 2011 blir babyåret!!

Så fantastisk!!!

Jeg håper du blir godt fulgt opp, slik at du klarer å nye svangerskapet.

Det var fryseforsøk?

Er du plaget med noen "svangerskapsondter" da, eller er formen fin?

Så bra at du ikke har hatt blødninger på en stund, sikkert utrolig godt å slippe, selv om en vet at lillebaby har det bra.

Jeg er noen mnd for ung til å få duotest, men håper at alt er bra med den lille i magen. Ikke så lenge igjen her nå, er veldig klar for at han skal komme ut.

Masse lykke til videre, kos deg!

Har tenkt på deg og lurt på korleis det går - veldig kjekt å høyra at det står bra til! Tenk, over i 2. trimester - gratulerer!

Alt vel her, er 20 veker no og magen har blitt merkbart større dei siste 2 vekene. Ikkje godt å skjula noko lenger her! Syns eg merkar små dult i magen av og til. Spennande tider! Ingen plager og fin form no.

Me bestemte oss for å ikkje ta duotesten. Eg var ca 2 mnd eldre enn 38 år då me hadde IVF-forsøk. Og me tenkte det skulle veldig mykje til skulle me vurdera å ta vekk fosteret når eg no omsider vart gravid. Slik er vårt valg, og andre må gjera det som er rett for dei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...