Gå til innhold

Det alle katteelskerne jeg kjenner har til felles er at


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

de er over gjennomsnittet naive og bortskjemte.

Finnes nok idiotiske folk uten katt og.

Men jeg har ennå til gode å møte en katteeier som klarer å se forskjell på menneske og dyr. Samtlige vrøvler om hvor glupe dyra deres er, og bruker samme målestokk på mennesker og dyr. Og kattene deres "er så renslige" og "skjønner" jo alt eieren sier osv osv. JIIIIZES så naivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt katter og klarer fint å se forskjell på de og mennesker. Tror du de kjenner bør få seg briller eller er det bare du HI som tror de ikke ser forskjell ??

 

Dummaste innlegget ever. Hvor gammel er du HI lizzom ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, lei av kattedritt i sandakassa til barna mine og innlegget var (siden du ikke skjønte det) en paaaroooodiiiiiii på et tilsvarende om oss som ikke liker katter. At vi er onde og slemme fordi vi ikke digger dyr med dårlig ånde i barnevogna. Lizzm.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bekjent som ikke har barn, som alltid begynner å snakke om hundene sine når vi andre snakker om barna våre. En gang var det en som påpekte at en ikke kunne sidestille en hund med et barn, og da ble hun dødelig fornærmet. For hundene hennes var hennes barn.

 

Man skal være forsiktig med å dra alle under en kam, men hos de fleste som jeg har vært hos og som er veldig glad i dyr, så er det ofte så som så med renslighet. Dyrehår over alt og matskåler som står halvfulle med gammel mat, gjerne på kjkkengulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksakt min erfaring også, deres personlige følelser for dyra overgår eller sidestilles følelser de har for barna sine (eller som vi andre har for våre) og dermed venter de at alle liksom ser på katteskinna deres som jevnbyrdige familiemedlemmer.

 

Og NEI, jeg har ingen mann og har aldri lagt ut gift - jeg har små barn som ikke skal vasse i giftige eller smittefarlige substanser (herunder kattedritt), så det er ikke jeg som har skrevet noe slikt.

 

Men, her kommer en bombe: det er faktisk MANGE av oss som ikke liker katter! Vet du, jeg tror nesten vi er i flertall, men på grunn av den sjuke tradisjonen nordmenn har med bare å sleppe kattene ut og tro det går greit, så er det ikke "lov" å si det høyt. Da er man liksom slem - eller som det andre innlegget hevdet, direkte ond! Fordi vi mener barn burde ha flere rettigheter enn husdyr!

 

Jeg syns ikke det bør være noe sjokkerende for noen at JO, barn skal prioriteres foran dyr. Det trodde jeg var å sparke inn åpne dører. Men på dette forumet er det folk som seriøst mener at det bør være greit å "foretrekke" dyra, f eks ved å tillate at min katt skiter i ditt barns sandkasse. Det syns jeg er et sjukt, perverst menneskesyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0005 var HI, det glemte jeg å si, og jeg rettet mine utsagn til Hjallis som tror jeg legger ut gift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en meget begrenset og sær omgangskrets. Det passer jo bra siden du lager et innlegg med så mye vrøvl som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leste åpenbart ikke originalen, der HI påsto at alle de menneskene hun kjente som ikke var glade i katter var tvers igjennom onde... noe som slår meg som enda mer vrøvlete, gitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...