Gå til innhold

Ok, trenger hjelp folkens................ NÅ!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testet med graviditetstest. Den svake streken kom opp etter 2 min. Er 2 dager til IKM. Er denne positiv. Jeg klarer ikke tenke klart.. Har prøvd i over 2 år på dette. Har fått en positiv test før men det var etter at tiden var ute.

 

hjelp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan virke som du er gravid ja :)) Så lenge streken kom opp innen tidsfristen, så er den godkjent uansett hvor svak den er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er svak, men absolutt rosa og absolutt der. Trenger ikke vri og vrenge den i alle vinkler for å se heller.

Jeg burde stole på den siden den svake streken kom opp etter 2 minutter. Er bare så redd for å bli skuffet. Leser at mange har fått falsk positiv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vi kan si GRATULERER!

 

Men - ville tatt en test med morgenurin også sånn for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falsk positiv er uhyre sjelden, og skyldes i de få tilfellene det forekommer at testen er for gammel eller at det er noe galt med den... Men, altså, uhyre sjelden... KJøp en test til hvis du ønsker å være sikker..

 

En annen ting er jo at det enda er tidlig, og at man dessverre står i fare for å miste. Sjansen er størst de første dagene, og reduseres deretter jevnt utover i svangerskapet. Etter tre måneder er det som kjent markant mindre sjanse for å miste...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streken er der fortsatt og like bred som kontrollstreken. Jeg roper et lite hurra for meg selv. hilsen hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...