Gå til innhold

andre som er ømme i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei!!

er nå 28+5 og har en aktiv liten gutt i magen :) men har i det siste slitt med at jeg er så øm og det stikker ofte rundt navleområdet.... er i det området han pleier å sparke mye så lurer på om det kan komme av dette?? har spurt jordmor idag, og hun mente at dette var nok bare en av disse "vondtene" som man kan ha i svangerskap uten en spesiell grunn.... lurer bare på om noen av dere andre også opplever dette, er jo litt bekymret for vondter som jeg ikke vet grunnen til liksom :)

var på ul for 2 uker siden, og da så alt fint ut iallfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 29+4, og har det på samme måten. Synes magen er veldig øm hvertfall på ettermiddag/kveld.... Men regner med at det skal være sånn :-)

Skrevet

ja er førstegangs så er vanskelig å si hva som er normalt eller ikke, men spurte legen også idag, og hun sa at det var vanlig, så du har nok rett :)

er nok en blanding av kynnere, og spark som gjør at jeg blir øm :)

takk for svar :)

Skrevet

så rart, for dette leste jeg om her om dagen. Tror det var i den gratisboka man får på første svangerskapskontrollen.

Der stod det nemlig at noen etterhvert kan føle seg øm visse steder på magen. Og det kommer akkurat av det du sier -babyen som sparker spesiellt mye på akkurat dette stedet, sånn at man kan oppleve det som litt vondt. Det er noen babyer som finner seg en yndlingsplasss der de sparker mye. Det er ikke farlig på noen måte, og det er helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...