Gå til innhold

har tid til å se på noen:) Gjerne noen som kan se tilbake..:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

har såkalte masrie.. mn dm har vært meir onde enn vanlig siden kl halv 22 igår kveld.. mn dm ga sæ i natt mn har kommet og gått i hele dag..:/ no har eg akkurat vært å gått tur for å se om d tar sg opp mn ingentegn enda..:( ser du noe meir da?;) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså jeg ser deg rett og slett i fødsel jeg da, så du får bare vente å se, slå til med noen kjerringråd, sterk kaffe med kanel, et glass vin og en runde i senga, selv om sikkert ikke det frister..:P

Tror nok lillegullet kommer i løpet av de to nærmeste døgn. men ikke bli sint om jeg tar feil

Skrevet

har såkalte masrie.. mn dm har vært meir onde enn vanlig siden kl halv 22 igår kveld.. mn dm ga sæ i natt mn har kommet og gått i hele dag..:/ no har eg akkurat vært å gått tur for å se om d tar sg opp mn ingentegn enda..:( ser du noe meir da?;) <3

Skrevet

jha e bare å vente å se ka som skjer..;)

jha ska se kozn råd eg ska dra til med idag..;)

mn takk for seeinga..;)<3

neineinei.. klart eg ikk ska bli sint.. de som skjer d skjer..;)

bare spennanes å se om ting klaffe..;)

Skrevet

hei!

jeg ser desverre ikke tilbake, men lurer på om du kan ta en titt på meg? anngånde når vi kommer til å prøve på en spire osv?

meg 12.03.90

han 23.02.90

Skrevet

eliz:

jeg ser ingen spire på dere nei, kanskje likegreit? er selv bare 21 år og termin nå straks, er tidlig, skulle gjerne ha ventet.. vi prøvde ikke for å si det sånn:)

men lykke til uansett hva dere velger..:)

Skrevet

vil du se på meg også marthe20??

ei som så på meg i stad og hadde vært moro å se om du får opp noe annet??

når kommer lille jenta mi?

og hvordan starter fødselen??

håper du vil se, jeg er desverre ikke en "seer":)

på forhånd takk:)

Skrevet

må ha fødselsdato, evt termindatoen

Skrevet

ja selvfølgeig:) termin 30.04 og fødselsdato 23.12.87:)

Skrevet

dagen etter meg:) Gøy! Ehm, jeg ser deg ikke føde noe før termin hvertfall, for jeg får opp mai, dag er jeg usikker på, men ser et 5 tall.. men det er ikke sikkert at stemmer.. lykke til

Skrevet

vi er ikke prøvere enda;) men jeg håper det blir etter vært;) vært sammen i 3 år, å har hus,jobb å alt på stell :)

ja,det er du ja! lykke til Marthe20 ;-)

Skrevet

ja:)hehe.. okey.. hu andre så 3 mai,så da får vi bare vente å se da.. håper i grunn hu kommer litt før jeg men:) takk for svar:)

Skrevet

Hei Marthe!:)

f.dato 270584, lurer på når gravid, kjønn og kanskje antall barn:)

prøver meg med pendelen på deg:)

får opp vaginal fødsel, uten lystgass eller epiduaral og at den er over i løpet av "ei vakt" dvs innenfor 8 timer på sykehuset da;) Tror dette går veldig greit:)

får opp 30.april:)

Masse lykketil!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...