Marthe21 Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Legg ved fødselsdato og spm.. så kan jeg se.. ser du tilbake lurer jeg på mye anngående min kommende fødsel, spesielt dato:) termin 29 april. 080190.
sinsin92 Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 hei lurte på om du kunne se når evt jeg ble gravid? er født 140492.
håp_84 Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Hei,eR gravid i uke 5 og lirer p om du får opp noeom svangerskapet og ev.kjønn? 010584 håper du har tid men har deverre ikkje deres evner..
tornerosen Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Hei! Jeg er født 09.03.74. Jeg er plaget med blødninger i svangerskapet og i den forbindelse lurer jeg på om du ser om jeg det vil slutte å blø snart? om hvordan svangerskapet vil forløpe seg videre? Om fødselen vil gå bra? ca.når jeg føder? kjønn? Kan si jeg er snart 19 uker. Har ikke evner til å se tilbake men er takknemlig om du vil ta deg tid til å se på meg
Marthe21 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2011 Ser et fint svangerskap, men får litt vondter i bekkenet... mulig du får problemer med dette. du får nok ei jente:)
Marthe21 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2011 tornerosen: jeg skjønner godt frustrasjonen, har vært plaget med dette selv.. har det noe med morkaken din å gjøre? jeg tror nok dette vil forbedre seg, men tror likevel du skal belage deg på å føde litt før termin. ser jente, men er i tvil, ser nemmelig jente på hele tråden her i dag.. lykke til
mammasinegutta Skrevet 6. april 2011 #8 Skrevet 6. april 2011 ser du noe fødsel i nærmeste framtid på mg? jente født 17/07/85. gutt født 25/08/88. Hadde termin 3 april.. mn sitt her enda m stor magen..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #9 Skrevet 6. april 2011 Ser du noe kjønn på meg?:-) Har termin 240811 vet du om jeg går over termin eller kommer den tidlig? 181091
Athina' Skrevet 6. april 2011 #10 Skrevet 6. april 2011 Jeg står for det jeg har sett jeg da lille Marthe :-)) Ser du noe på meg da? BAE, -mtp- og den lille blomsten vår mener jeg er gravid nå, noe jeg ikke skjønner siden ikke vært fokus og det kan da ikke være mulig og har ikke tenkt i de baner engang hehe. Så hvis du ser det også blir dere en firerbande av smårips her inne som tar pusten fra meg i allefall ;-)) 08.11.70 Klem
håp_84 Skrevet 6. april 2011 #11 Skrevet 6. april 2011 Faktisk så vokna jeg m vondt i bekkenet i dag..var veldig plaget da jeg gikk m jenten min.. Mistet i ma i nov så jeg håper d går bra denne gang:) tusen takk for svar
ballerinaen_ Skrevet 6. april 2011 #12 Skrevet 6. april 2011 Kan desverre ikke spå tilbake, men vil du se på meg? Meg og samboers første barn sammen. Han har fra før et barn og det har jeg også. Han vil ikke vite kjønn på ul og respekterer det, men hadde vørt kjempe fint om du kunne spådd meg ang. kjønn født: 290786 mvh
ynnamor Skrevet 6. april 2011 #13 Skrevet 6. april 2011 Hei Marthe. Kan dessverre ikke spå, men håper du vil se på meg. Lurer på om spiren sitter nå denne gangen? Ev. kjønn? 090174
Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 6. april 2011 #14 Skrevet 6. april 2011 Hei Jeg kan heller ikke spå. men kunne du sett graviditet i nærmeste fremtid på meg og sambo? Født 030584 Sambo 040386 Takk
Athina' Skrevet 6. april 2011 #15 Skrevet 6. april 2011 Forresten når jeg sto i dusjen nå så kom du inn i hodet mitt, og tallet 15. Tror nok ikke du føder da, men jeg tror ett eller annet skjer så du tror at du er i gang. Enten er det seriøse kynnere, eller masrier og jeg har på følelsen at du blir bedt om å ta det med ro for å ikke stresse babyen... ser deg stå bøyd over ett lyst/trehvitt(salongbord) bord der du holder den høyre armen under magen (nesten så du føler at du må løfte den opp hvis du skjønner hva jeg mener), over skambeinet og du skjærer grimaser og har det vondt...du har på deg sort tights, hvite raggsokker eller sånn fluffy sokker(altså det er finere med knesokker altså jenta mi hehe) og en sort tunika(skifter merkelig nok mellom sort og hvit) eller genser(?) og du står på ett mørkt parkettgulv.. Ta det med en klype salt siden jeg sto i dusjen hehehe
tornerosen Skrevet 6. april 2011 #16 Skrevet 6. april 2011 Takk for svar:) Morkaka var lavt ned, men dekte ikke for helt. Så de er litt usikker på hvor blødningene kommer fra.
~ ostara Skrevet 6. april 2011 #17 Skrevet 6. april 2011 Hei, i det jeg åpnet innlegget fikk jeg opp tallet 28... Og så leser jeg at du har termin 29.april. Får opp samme tall med pendel, og at du kommer til å føde rett før termindatoen Jeg får også opp at fødselen kommer til å gå bra, men at du må huske å hvile deg godt innimellom slagene og at du må få den hjelpen/smertestilllende/støtten som du trenger underveis. Kan du se på meg? Svangerskap/kjønn? Født 25.06.86
Marthe21 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #18 Skrevet 6. april 2011 hei mammasine: vet du, at jeg ser deg allerede i fødsel jeg, haha. er mulig jeg tar feil, men skulle ikke forandre meg om du sitter med rieaktivitet akkurat nå? stemmer dette?
Marthe21 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #19 Skrevet 6. april 2011 anonym: gutt, men jeg ser ikke noe fødsel, kanskje jeg kan se senere.
Marthe21 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #20 Skrevet 6. april 2011 hmm, ser jenter jeg da, kanskje det dere har fra før, men har jente følelse på deg..
-mtp- Skrevet 6. april 2011 #21 Skrevet 6. april 2011 hei får opp tallet 37 på deg (tror det vil si uke 37) men også tallet 16... vil si det er 16 april.... er du i uke 37 og noe rundt 16 april? får du opp noe ang forlovelse på meg? ser du noe i august får du kansje opp det bryllupe eg skal i da 170486
Marthe21 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #22 Skrevet 6. april 2011 Athina: å jeg elsker når du ser, for du er så spesefikk, jeg må le.. det er typisk meg, jeg går bestandig i svart tights og store sokker, evt. uggs. hehe. 15 jah, kan godt være, jeg er plaget med mage-kolikk smerter, har vært innlagt, kanskje det jeg har.. eller at jeg bare får smerter, er ganske sikker på 24 selv jeg nå, flere som har sagt det og jeg har følelsen av det selv.. har tenkt på det du skrev forige gang ed kirkespir osv. er ikke noe særlig av det uten for unn, menkan det være symbolsk? deter jo siste søndagen i påsken? altså en kristen høytid.. Jeg kan desverre ikke se noen graviditet på deg jeg altså, men de to andre jentene virker jo dyktige, så kan godt hende jeg tar feil.. tusen takk athina, det er alltid like spennende å få tilbakemeld av deg..
Marthe21 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #23 Skrevet 6. april 2011 ostara.. ja det kan godt hende, har ikke hørt 28. før.. men skal huske det:) jeg ser graviditet på deg ja, men du er vel antagelig gravid siden du spurte. en liten jente baby får jeg opp. kan det stemme at du er mellom 10 og 15 uker påvei? eller bommer jeg helt..
Marthe21 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #24 Skrevet 6. april 2011 mtp. hei, ja du har sagt 16. før du:) og ja jeg er 37 uker da.. eller nesten 38 da men.. kanskje det er noe i det, athina ser jo smerter en 15.. brått kommer lille gutt neste uke alt.. det hadde ikke gjort noe, han er jo ferdig og fin da.. jeg har sett på forlovelse på deg før også, og så ingenting da, kan ikke si jeg ser noe videre da, har følelse av noe skal løses først, en oppgave eller noe som må bli ferdig, vet ikke hva dette betyr, kanskje du gjør.. tusen takk<3
-mtp- Skrevet 6. april 2011 #25 Skrevet 6. april 2011 kan tro det skal bli godt å få "gullet" i armene aner ikke hva det kan bety, men kansje en dag vil eg skjønne det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå