Gå til innhold

18 mnd å kysser mamman på munnen? "normalt"...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og burde jeg slutte med det ? evt når ?....

hun ler og fniser og virker helt oppi skyene. kan jeg få kos sier jeg så tar hun trutmunn mot meg hehehe, så kysser jeg henne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør jeg om kos av lillegutt, kommer han å kysser meg på munnen. Han kan stå på stellebordet, åpne opp armene kaste seg "på" meg og kysse meg på munnen mens han sier "mamma"...

Synes ikke det er noe problem med det, og når du kan slutte med det?? Når jenta di ikke vil?? Er jo bare barnet som viser kjærlighet til mammaen sin

Skrevet

Jenta vår på 17 mnd susser både mamma og pappa på munnen, fniser og syns det er veldig gøy, og det syns vi også. Har ikke tenkt å slutte med suss og kos på ei stund nei :-)

Skrevet

nei jeg syntes jo det er sååå skjønt. :)

men jeg tenker jo på om når egentlig "samfunnets uskrevne regler" mener når det "går for langt" liksom..

jaja regner ikke med ungen vil kysse meg på munnen når hun blir 9 år uansett ;P da må en jo begynne å lure heheh

Skrevet

Nei dette er da altfor tidlig å bekymre seg over. Og så lenge knøttet vil gi meg trutmunnkyss så er det helt greit for meg:) Så lenge begge er komfotable med det ser jeg ikke noe i veien med dette når de blir 9 år heller:)

Skrevet

Øh... Jeg kysset både mamma og pappa på munnen da jeg var ni år, jeg da. :P (Sluttet vel akkurat rundt den tia, tenker jeg.) PERVO foreldre, altså! ;)

Skrevet

Nei det syns jeg ikke du trenger å slutte med. Bare søtt.

Når jeg spør vesla på 1 år om mamma kan få natta nuss, så får jeg det midt på munnen og det er så utrolig herlig :)

Lillegullet

Skrevet

heh å ja, ja da så ;)

da fortsetter vi bare med det hehe

hi

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Muss på munnen er jo så koselig da :-) Lørdag morgen våknet jeg at av lillen satt i senga mi og kysset meg og lo, det var en god start på dagen!

Det som ikke er like koselig er når han strekker ut tunga og skal "kline", hehe. Jeg vet ikke hvor han har lært det, men særlig fresht er det ikke i hvert fall!

Skrevet

Ja, bare fortsett med det! Det handler jo ikke om seksualitet som noen kanskje vil mene at kyss på munn gjør, men om å vise nærhet og glede og varme følelser for hverandre :) Jeg nusset mamma og pappa på munnen når jeg sa natta til dem til jeg ble ganske stor. Syntes det var hyggelig og en god og trygg måte å avslutte dagen på.

Sønnen min er to og her sitter nussene løst. Hyggelig :)

Skrevet

Hedlige dere som har søte små troll som kysser dere med trutmunn! Her er det bare "åpne-munn-kyssing", med litt site oppe-på-trynet-og-lugge og-bite-litt-kos! ;) Litt heftig klokka 5 om morran, men man blir jo vant til det. Han er "bare" 16 måneder da. Kanskje han lærer seg litt bedre manerer når han blir større. ;)

Skrevet

Hvis begge to synes det er ok, hvorfor ikke? Her i huset kan også 3åringen også finne på å gi meg en nuss midt på munnen. Holder hendene rundt ansiktet mitt, lager trutmull og gir meg en nuss på munnen. Jeg har aldri tatt iniativet til nuss på munnen, men tror han har sett at pappa'n får det og da vil jo han også ha :) Synes det er søtt jeg, og tenker nok at han kommer til å slutte med det selv etterhvert...

Skrevet

Det er jo kjempesøtt:)) Hun kommer jo sikkert ikke til å gjøre det til hun er 14 år heller, så anbefaler ikke å be henne slutte med det.

Min datter på 11 mnd gir meg stadig susser der hun treffer, særlig om mamma får vondt:p

Skrevet

Får til og med nuss på munnen av gutten min på snart 8 jeg... Koselig! ;)

Skrevet

Vet ikke hva som er normalt, men det gjør jenta vår også. Kysser både meg, pappa og lillebror på munnen og det har hun gjort en stund. Er jo bare koselig. Det kommer vel en tid hvor det blir helt naturlig å slutte, men det er vel ikke noe fasitsvar ;)

Skrevet

ok det var godt å høre at det var "normalt"... :)

jeg syntes det er så koselig når hun gjør det hihi.

og ja når jeg kysser mannen min skal hun også ha hehe, ja hun kommer krypene og sier "eeeeeeehhheeeehh" med trutmunn heh

hi

Skrevet

Får nuss både av jenta mi på 1 år og 9 mnd og av gutten min på 5,5 år :) Blir vel mest en nattanuss da, og jeg synes det er kjempekoselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...